...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



هی سعی می‌کردم به خودم بگم که دیگه نمی‌خوامت.

دیگه نیازی بهت ندارم تو زندگیم.

دیگه نمی‌خوام که باشی.


ولی واقعیت اینه که می‌خوامت.

دوست دارم و می‌خوامت.

فقط مشکل اینجاست که اونی که می‌خوام توی الان نیستی.

توی قدیمی ای.

این آدمی که باهام این رفتارهایی که تو خواب هم نمی‌دیدم کرد رو نمی‌خوام.

اون آدمی که بهم می‌گفت کاپ‌کیک و قربون صدقه‌م می‌رفت رو می‌خوام.

اون آدمی که منو جادویی می‌دید. همونطور که من جادویی می‌دیدمش.

نه آدمی که الان منو ترس می‌بینه. همونطور که من درد می‌بینمش.

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی