...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


باید هی به خودم بگم که اوکیه.
It's okay to feel this way

مشکلی نداره که این حسارو دارم. 

طبیعیه.

مجبور نیستم که نداشته باشمشون.

مجبور نیستم که اون طوری که بقیه ازم انتظار دارن باشم.

حس منه!!

دست من نیست که چی حس میکنم!

قرار نیست معنی خاصی هم بدن حتا.

صرفن به حسام باید اجازه ابراز بدم.

نباید انقدر حبسشون کنم.

نباید سرکوبشون کنم.

من حق دارم هر حسی که دارم رو داشته باشم.

It's okay to feel this way

منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی