...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

- So... How long will you stay this time?

+ As long as you want...

- What if I want you to stay forever?!

+ Then I will!

- Come on! You have to leave eventually...

+ Maybe... But I'm here now... And in this moment... I swear... We are infinite...

- Quoting my favorite movie... That's cute!

 

 

 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

این لامصب برا چه سالیه ؟؟
پاسخ:
فیلم رو میگی یا آهنگ رو؟! من حس کردم آهنگ رو میگی :))
اگه آهنگ رو میگی مال دیوید بویی عه دیگه... دهه هشتاد میشه... بزار چک کنم :))
۱۹۷۷! :)))

اولین بار این آهنگ رو انتهای فیلم the perks of being a wall flower (یکی از غیر تینیجری ترین تینیجری های عمرم) شنیدم. گرچه معمولا از آهنگ های سبک نیو ایج برای آرامش بخشی استفاده میشه، من اما شنیدن برخی از آهنگ های راک دهه ۷۰ الی ۹۰ میلادی رو ترجیح میدم.
پاسخ:
این راک‌های قدیمی به من هم خیلی حس خوبی می‌دن...
سلام :)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۶ فــــ . میم
Is it from" the perks of being a wallflower". I love this movie!!!
پاسخ:
منم ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی