...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


من خیلی خواب های خوبی می بینم... دوستان در جریانن!

بعد مثلن دیشب خواب مرتال کمبت دیدم!

بعد جالبیش این بود که هیچ کدوم از شخصیت ها نبودم...

هی یهو میدیدم توی بدن یه شخصیتیم بعد دوباره از بدنش می رفتم بدن یکی دیگه!

بعد حالا جژئیاتش زیاده... منم درست یادم نیست...

ولی لحظه آخر خوابم غرق شدم...

بعد یادمه که کشیده می شدم پایین...

نفسمو حبس کرده بودم...

یهو دیگه باز شد دهنم و یه عالمه آب رفت توش...

از خواب پریدم!

هنوزم حس غرق شدن دارم...


// حقیقتن می دونم که عنوان مناسب نیست... ولی از وقتی بیدار شدم هی این کلمه تو سرم میچرخه... باید یه جا مینداختمش بیرون!

منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۰ محمد آذرکار
گاهی بختکم باعث این حالت ها در خواب میشه!
خدا میدونه
پاسخ:
بختک =)))
چیزی نیست احتمالا درگیری ذهنیت زیاد بوده اون روز
منم یه مدت همش‌خواب مار میدیدم
اصلا‌ مهم نیس
پاسخ:
من کلن از این خوابا زیاد میبینم :)‌ طبیعیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی