...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


حقیقتن به مرحله ای از مقاومت رسیدم

که لپتاپم دیگه داره نمی کشه

و هی سر کامپایل کردن کرش می کنه...

ولی من با قدرت تمام دارم ادامه میدم :))))


// الان کسایی که با لپتاپ من آشنایی دارن فکر کنم براشون ملموس تر باشه که چقدر باید فشار اومده باشه بهش تا کرش کنه :)))

// دارم بیهوش میشم عملن :))))

// اینکه اینجا هی پست می زارم صرفن جهت حفظ هوشیاریه =))

// من یه عادتی که دارم اینه که تقریبن همیشه شب قبل از چیزایی که براشون استرس دارم کلی قهوه می خورم و نمی خوابم... بعد صبحش یه مقدار خوبی قهوه بالا میارم و میرم سراغ زندگیم :))) 

// الان سه شب بود که هی قهوه می خوردم و نمی خوابیدم... کلیم استرس داشتم... ولی بالا نمیاوردم...

// به سلامتی الان تونستم بالاخره سنت دیرینمو حفظ کنم و کل این سه شب رو جبران کنم :)))

// Aaaaaaaaand it's done!!! I'm so happy [:

// یعنی عاشق خودمم که نه تنها تعدادشو حفظم که میگم عه چرا ۹ تا کم شده بلکه حتا متناشونم حفظم :| :))) :|

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۰)

پروژه دارى؟
تو قهرمانى! طاقت بیار رفیق...!
پاسخ:
بله! زیاد تا!!!
پروژه لیسانسمو هفته پیش فهمیدم که تا امروز وقت دارم تایپ کنم و تحویل بدم...
بعد من هنوز داشتم سعی می کردم قضیه جدید ثابت کنم اصلن تو فاز تحویل نبودم :)))
الان ۵ روزه که بکوب هی نشستم سرش و هی تموم نمیشه :)))
تازه امروز ارائه یه پروژه دیگه ای ام دارم که حتا نمی دونم چیه :)))))
خسته نباشی!
+we believe, in you
+شیرینی
پاسخ:
مرسی مرسی :)))
یااااای! /:دی\
باشه اگه فردا پاشی بیای اینجا بهت شیرینی میدم :پی
منم شیرینى و عزض خسته نباشید :دى
پاسخ:
کیااااناااااااا...
تشکر تشکر... سلامت باشید :)))
هوممم بزار فکر کنم شیرینی تورو چطوری بپیچونم... :-؟
می تونم شیرینی تورو نپیچونم!
من فردا و پس فردا صبح بهشتی ام! پاشو بیا بهت شیرینی میدم ;;)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ بنیامین دلشاد
منم همه ی بالایی ها به خصوص شیرینی

+ و تاکید روی تو قهرمانی :دی

پاسخ:
شما هم تشکر :))))
همون چیپس و آب میوه رو شیرینی حساب کن شما هم :))))
آرهههه من قهرمان شدم!!! آیم هپییییی!!! /:دی\
...
:[
:)))
پاسخ:
=)))
ومپایر؟
بله :D
پاسخ:
ومپایرم باشی دستت به من نمیرسه :پی
باید شیرینی رو در خواب ببینی :پی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۰ بنیامین دلشاد
می بینی ... همرو با تاریخ پیچوند جز من ... می دونه هرجا خودش فردا پس فردا بتونه باشه منم می تونم باشم :))) 
اون چی بود اقا پسماند غذایی تو میدی من به عنوان شیرینی ... خجالت نمی کشی؟ :-/ به شخصیت ادم توهین میشه 

پاسخ:
آره حقیقتن تورو هیچ جوره نمیشه پیچوند :)))
پسماند غذایی =)))))))))))) نابووووودم کردییی =))))))))
باشه به تو شیرینی میدم :))))
شت! خب اقا من هر روز اینجا رو چک نمیکنم که! باختم؟ :))
پاسخ:
پس فردام هستم ! اگه امروزم چک نکنی باختی ! :پی
منااااااا ؛؛)
پاسخ:
کیاااااااانااااااااااااااااااا
چک کردما! ولى نمیدونم پسفردا میتونم بیام یا نه :))
پاسخ:
عه نه منظورم فردا بود =))))) پس فردای دیروز منظورم بود =))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی