...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



یه حس وحشتناکی دارم...

یه قسمتش به خاطر اون خواب لعنتیه که حتا یادآوریش باعث میشه از خودم متنفر شم...

و یه بخش دیگش اینه که هیچکس نیست که بتونم باهاش حرف بزنم...

نه اینکه نباشه...

یعنی درسته که ارتباطم با اکثر دوستام تقریبن قطع شده...

ولی هنوزم دو سه نفری هستن که بتونم باهاشون حرف بزنم...

ولی هیچکس دیگه اونقدر نزدیک نیست...

اونطوری که من بتونم از بدترین کابوسام براش بگم...

و مطمئن باشم که اینطوری نظرش نسبت به من هیچ تغییری نمی کنه...

می دونی چی می گم؟

معلومه که نمی دونی...

چون تو وجود نداری...

صرفن منم که دارم با یه شخصیت خیالیه بی هویت حرف میزنم...

فقط من...

منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

I know...
And still, you ca talk to me any time you want
پاسخ:
I know i can... :)
but... seriously... do you even remmember when was the last time we actually talked?
منم کابوس پورن می بینم، نمی دونم برا کی تعریف کنم نیچر شاهده :))
پاسخ:
کابوسه پورن ؟ :))))))
تو وضعت از من خراب تره پسر! :)))
بیا برا هم کابوسامونو تعریف کنیم :))))
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۰ بنیامین دلشاد
وقتی همون دو سه تا دوستت نتونن کمکت کنن با بودنشون دیگه عوض شدن نظرشون در موردت که یه احتماله چه اهمیتی داره ... وقتی اون تاثیر خوبی که ممکنه داشته باشن رو همین الانشم ندارن ...
:)
دوستات خوشحال میشن که بتونن مفید باشن برات :) بدون این که سعی در قضاوتی داشته باشن.

پاسخ:
انقدر سخت نگیر بنی... :)
مشکل از این نیست که اون دوستا نتونستن کمکت کنن...
مشکل از دست دادنه تواناییه اعتماده... مشکل ترس از نزدیک شدنه... :)
تو توی شرایط بدی واقعن کمکم کردی... هنوزم می کنی... ولی یه سری چیزا به کمک نیاز ندارن... به زمان نیاز دارن :)
آره.. یادم نمیاد و دلیلش اینه که من ازت میترسم
حس میکنم دیگه دوست ندارى با هم حرف بگیم..
مث قدیما، ساعت ها...
پاسخ:
نه کیانا... ترس نیست...
خیلی ساده بزرگ شدیم... و دور شدیم از هم... مثل خیلی از دوستای دیگه...
دیگه چهار سال پیش در حال خوندن المپیاد نیستیم...
تازه نسبتن خوب دور شدیم من و تو از هم !
یعنی بازم هر از چندگاهی با هم حرف می زنیم... همو می بینیم... از هم یه اخبار دورادوری داریم...
اصلن از همون دوران المپیاد... چند نفرن که اون موقع یه بخش زیادی از حرفامون بودن... کلی باهاشون ارتباط داشتیم و دوست بودیم... و الان حتا نمی دونیم مردن یا زنده؟
همین مونده کابوسای پورنم رو برا ملت تعریف کنم
پاسخ:
dude!!! :)))
کابوسه پورن می بینی... !! :)))
واقعن دیگه چیزی برای از دست دادن داری؟ :))))
من قبل از دیدن کابوس های پورن هم چیزی برای از دست دادن نداشتم :))

ضمن این که تو رو قرآن، تورات، انجیل، صحف و حتی الکتریک انت که ننویس کابوسه، از کسره استفاده کن :))
پاسخ:
:)))
ای بابا...
من از توییتر در رفتم اینجام آدمو گیر میارن به کسره گیر میدن :))) چشم چشم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی