...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

پیرو اون عکسی که با ایگور و ربیت گذاشتم گفتم چند تا عکس دیگه هم بزارم ببینین دلتون بسوزه :)))



ایشون سدریک ویانی هستند. یه ریاضیدان فرانسوی که جایزه فیلدز برده و خیلی آدم خفنیه و اینا ... ! :دی

لینک ویکیپدیا 



ایشونم که جادی عه ! :دی بعیده که کامپیوتری و اینا باشین و اسمشو نشنیده باشین ! :دی

سایت جادی 


بهله دیگه ... می خواستم بگم با اینکه من هیچی نیستم... ولی چار تا عکس الکی دارم پیر شدم به نوه هام نشون بدم ... :)) شمام برین به فکر باشین... :))))

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۰)

منم سدریک میخوام خو :((((((
ای بابا !! :-حسووووودی :|
نمیدونم چی شد اونروز که من دوان دوان رفتم بیرون از سالن :/ 
آها یادم اومد :))) امتحان اثنا داشتم :||||||
:-حسووووووودی خیلی :))) میخوام وردارم عکسو کراپ کنم خودمو بچسبونم جات اصن :))
پاسخ:
ها ها ها ...   >:)
تازه من کتابشم خریدم دادم امضا کرد :]
اوه ... اثنا ...
می دونی که داره بازنشسته میشه ؟! :-آر
=))) باو باز من یه عکس دارم... آذین ۳،۴ تا داره :)))
کتابو منم دارم :دی 
سیییریییوسلی؟ :||| چرا زودتر نشد؟ :/
خب پس یه عکس از آذین می‌گیرم کراپ می‌کنم :))))))
پاسخ:
 آره... اوندفعه گویا تو آموزش تابش و رکنی و اینا دور هم داشتن می گفتن که اثنا داره بازنشسته میشه هار هار هار و اینا ... !
والا...
آخ جون من دیتا بیس رو مجبور نیستم با اثنا پاس کنم پس :)))
فکر خوبیه... :دی
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۳ امیر کفشدار گوهرشادی
مهم‌ترین شخصی که تو این عکسا می‌بینم اسمش هیچ‌جا تو این پست نوشته نشده!
:)

پاسخ:
اون مهمترینی که شما میبینی رو من عکس باهاش زیاد دارم چون :پی
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۴ امیر کفشدار گوهرشادی
btw
Photo"e"s?

پاسخ:
:))) من همیشه مشکل دارم با این کلمه ... به photos حس بدی دارم :)) هی photoes مینویسم :))))
درستش می کنم... :))))
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۱ بنیامین دلشاد
من عکس جوونیامو نشون میدم ... سدریک؟! جادی؟! برو از خدا بترس ... :)

پاسخ:
:پی
نه که من عکس پیریامو دارم نشونشون میدم الان ... ! =))
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ بنیامین دلشاد
منظورم اینه اون خفنه خودمم :پی 
لازم ندارم با بقیه عکس بگیرم :))
پاسخ:
=))))
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۶ عرفان خانیکی
چقد اون درخته باحاله!
پاسخ:
درخته ؟! چی شده ؟! کیه ؟!
جادی :'( :'( :'( :'( 
:-حسودی
پاسخ:
عه ... سلام عمویی... ! توام میومدی با جادی عکس میگرفتی خب :))) تو که بودی اونجا :)))
به جای اینکه با خفنا عکس بگیرید... سعی کنید کاری کنید باهاتون عکس بگیرن!
پاسخ:
قال وحید (ع) !:دی
میگم میشه بگی جادی دقیقا چکاره است رفتم وبش ظاهرا فریلنسره ولی خوب چی متمایزش میکنه؟ من نمیشناختمش آخه!
پاسخ:
اممم جادی یکی از آدم های فعال تو حوزه لینوکس و نرم افزار های آزاده توی ایران ...
توی سایتشم بری همیشه چیزای بدردبخور و بامزه پیدا می کنی ...
یه شخصیت جالبی هم داره کلن ... ! :دی
بعد توی همایشای لینوکسی و اینا خب همیشه هست دیگه... از بزرگان محسوب میشه ...‌! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی