...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

می دونی ... چند وقت پیش یکی از دوستان آهنگه The one that got away  رو پیشنهاد کرد ... گوش دادم ... خوب بود ...

بعد چند روز پیش مهلت اینترنتم رو به اتمام بود و من هنوز حجم داشتم در نتیجه شروع کردم موزیک ویدیو دانلود کردن و اینو هم دانلود کردم ...

تراژدیش سنگین بود برام ... خیلی سنگین ...

Never planned that one day I'd be losing you ...

نه نه ...

حتا فکرشم نمی تونم بکنم ...

اینکه یه روز مجبور شم به این آهنگ گوش بدم و باهاش بخونم :

 

In another life ... I would be your girl ...

We'd keep all our promises ... be us against the world ...

In another life ... I would make you stay ...

So I don't have to say you were ... The one that got away ...

The one that got away ...

 

نه نه ...

من نمی تونم برای یه زندگی دیگه صبر کنم ...

از کجا معلوم که زندگی دیگه ای داشته باشم ... ؟! شاید تمام زندگی هام تموم شده باشه ...

شاید اصن فقط همین یه بار این شانس رو تو زندگیم داشته باشم ...

بعد برای همیشه گمت کنم ...

من نمی تونم این ریسک رو کنم ...

به قول سیمین دانشور  وقتی پیدایش کرد و شناختش مگر می تواند ولش کند ؟!

 

// Please never ever ever ever ever leave me ...

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۹)

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۸ نیلوفر فروتن
وبلاگ خوبی دارید
مطلب جدید:ماشین نمره چند- پریا تفنگساز
به ما هم سر بزنید
موفق باشید
پاسخ:
... !
سلام ...
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۰ محمد محزون
TA از دست برفت :-" :))
البته همه از دست برفتیم :-"

پاسخ:
شما که از دو سال قبل از دست برفته بودی صحبت نکن ... :پی
میام ترم بعدم TA عت میشم پدرتو درمیارما ... :پی

۱۲ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۱ محمد محزون
من اول یه از دست برفته بودم بعد دست و پا درآوردم :-"
جدی؟ بیا بیا :-" من که از خدامه :-"
پاسخ:
:))
خیلی سخته راستش ... همش باید کد تصحیح کنم ...
اگه بشه جادج راه بندازم میشم حتمن ... ! :دی
شایدم تی ای یه درس دیگه شدم که کد تصحیح کردن نخواد ... ! :دی
:(
چه خوب بود این آهنگ...
پاسخ:
اوهوم ... :(
تازه موزیک ویدیوشو باید ببینی ...
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۵ وحیدنشتاین!
سلام. خاسم خدمت همه از دست رفته های جمع عرض ادب و اندام (!) کرده باشم!
پاسخ:
سلام !‌ :)))
لطف کردید !‌ :)))
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۳ محمد محزون
الان من به خاطر کلاس شما باید 4 5 رو دیر تر برم شهرم :-"
وطنم پاره ی تنم!

پاسخ:
من که گفتم ...
توجیه پروژه رو نیای صرفن توجیه نمی شی برای پروژه ... !
می تونین نیای ... ولی عواقبش با خودته ... ! :دی
۱۷ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۲ محمد محزون
خوب نیام راه دیگه نداره توجیه شم؟ :-"
روح منی خمینی!!!!!
پاسخ:
چیزه ... افتاد ۲۴ ام ... :دی
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۸:۳۳ محمد محزون
تو یک TA واقعی هستی!
:-" دمت گرم :-"


پاسخ:
خواهش میشه ... ! :دی
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۶ بنیامین دلشاد
این جا منا تی ای نیستا! :-"
من که این جوری نمی تونم نگاه کنم اصن به وبلاگ :-"
پاسخ:
آفرین آفرین ...
به هر حال دوست ۲ ساله باید فرق داشته باشه با بقیه دیگه ... ! ; )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی