...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

می دونی ... گاهی منطق به احساسات غلبه می کنه ...

یعنی احساس عه کلی می خواد که با منطق عه مخالفت کنه ...

می خواد سعی کنه که نقض عش کنه ...

نزاره که درست باشه ...

بعد گاهی پیش میاد که این منطق روز به روز قوی تر میشه ...

و احساس روز به روز ضعیف تر ...

و بالاخره یه زمانی می رسه که این دو تا هم دیگه رو قطع می کنن ...

یه مرزی که اونجا دلایل منطق خیلی قوی تر از احساس اند ...

حس می کنم که این روز ها به اون مرزه زیادی نزدیک شدم ...

و هی هم دلایل به منطق اضافه می شن بجای احساس ...

جای دفاع نمی زارن ...

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

با یه سری مسائل منطقی برخورد کرذن منطقی نیس ،
وقتی تو عامل بوجود اومدنش منطقی به کار نرفته، چه جورط میخوای باهاش منطقی برخورد کنی؟
پاسخ:
شاید انتخاب کلماتم درست نباشه ...
یعنی منطق و احساس ای که گفتم دقیقن معنی منطق و احساس نمی دن...
نمی دونم ...
والا من فقط سعی میکنم به حرف منطق گوش بدم 
تا حالا هر چی ضربه خوردیم از احساسه 
پاسخ:
منطق گاهی دلیل هاش واسه احساس به قدر کافی قوی نیست ...
و اگه احساس یه مقدار خوبی قوی باشه دلایل ضعیفه منطق رو می تونه پوشش بده ...
منم احساس میکنم غلبه ی منطق بر احساس خیلی اتفاق خوبیه، این یعنی اینکه آدم اونقدر قوی شده که میتونه جای چیزی ک "دوست داره" چیزی ک "درسته" رو قبول کنه! احساس خیلی دروغگو تر و زودگذرتر از منطقه!
پاسخ:
چیزی که درسته شاید کلمه مناسبی نباشه ...
چون درست و غلط بودن معلوم نیست ...
ولی به نظرم احساس راحت تر میتونه منطقو خنثی کنه ...

@ملیکا: درست و غلطو کی تعیین می کنه؟..

آدم بزرگا؟...

هه!

پاسخ:
هوممم ... همون هه !
@مهشید

نه بعدا خود آدم! من همیشه خودم از کارای منطقی که کردم خیلی راضی تر بودم. شاید شخصی باشه البته
پاسخ:
بحث طولانیه ... منم خستم ... ولی جای بحث زیاد داره این موضوع ...
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۳ آنوشا ناروئی
منطق بد به احساس ضربه می زنه تو اینجور مواقع...
پاسخ:
اوهوم ... بد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی