...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


خلاصه که داستان درست کردم با این دبیان (درسته که تلفظش دبین عه... ولی خیلی زشت نوشته میشه و ملت هم debin ممکنه بخوننش ! :)))

هرچی فک می کنم می بینم حسش نیست بنویسم ... !

ولی گند زدم دیگه ... اوبونتو عزیزمم پاک کردم ... ! ینی کلن فرمت کردم هاردمو ... ! :))

البته تجربه نشون داده من واسه یاد گرفتنه یه چیزه جدید لازمه قبلیه رو بزنم نابود کنم ... :))

۵ سال اوبونتو هم کافیه دیگه...

با اینکه زشته بیچاره ... فونتاشم درب و داغونه ... ولی خب ... ! (دبین رو می گم ... ! :)))


// یسسسسسسسسس !!! بالاخره تونستم gnome 3 رو راه بندازم ... !!! ///:دی\\\

منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۳ محمد محزون
دبیان ( :))) ) هم جالبه :-" مبارک باشه :)) 
+TA که اوبونتو نداره چرا باید از شاگرداش انتظار اوبونتو داشته باشه؟ :))
پاسخ:
اولن که من گفتم کسایی که لینوکس کار کردن می تونن هرچیزی دلشون می خواد کار کنن !
بعدم خب اوبونتو نسبت به بقیه سیستم عامل های لینوکس بیس یوزر فرندلی تر و ایناس ... !
من سه ساعت جلسه اول داشتم توضیح میدادم که چرا بهتره واسه شروع اوبونتو بریزین ! شما گوش نمیدادی ؟!
بعدم اینکه هدف دوال بوت بود... :-" یه سلسله اتفاقات افتاد این دو سه روزی نتیجش این شد ... ! تو دانشگاه بهت می گم حالا =))
تا حالا که با اوبونتو کار نکردم 
بنظرتون بهتر از ویندوزه؟؟
پاسخ:
هر چیزی بهتر از ویندوزه !
taze age g ro 10 begirim khode windows ham az windows behtare :))
پاسخ:
با اینکه نفهمیدم چی شد ...
ولی با نتیجش موافقم ! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی