...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه




چند وقتیه می بینم وبلاگ های دوست و همسایه از چالشی به اسم چالش کتابخوانی حرف می زنن که خیلی چالش خوب و قشنگیه ...

کلن تلاش برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی کار خوبیه ... !

و خب منم دعوت شدم جدیدنا ...

راستش سر معرفی کتاب کلی فکر کردم ...

رمان های خوب واسه معرفی زیادن ...

ولی دلم می خواد که رمان معرفی نکنم ...

آخه به نظرم یکی از دلایلی که آدم ها کتاب کم می خونن اینه که وقت خوندن یه رمان طولانی رو (حداقل از نظر خودشون) ندارن ... !

و کلن اینکه داستان کوتاه خوانی کمه به نظرم ... نمی دونم چرا ...

 شاید آدم ها فکر می کنن کم شدن تعداد کلمه ها از ارزشه داستان کم می کنه ... !

به هر حال ... کلی مقدمه چینی کردم که بگم من رمان معرفی نمی کنم ... داستان کوتاه معرفی می کنم ...

دوستان هم که در جریانند من چقدر ریموند کارور رو دوست دارم ...


چیزی خوب و کوچک

A small good thing

اثر

ریموند کارور

Raymond Carver


حتا pdf شو آپلود کردم ... می تونین دانلود کنین ... چیزی خوب و کوچک

نهایتن خوندنش ۱۰ دقیقه ازتون وقت می گیره ... و واقعن ارزششو داره ...


حالا می رسیم به مرحله به چالش کشی که خیلی کار سختی عه ...

وبلاگ های دوست و همسایه اکثرن به چالش کشیده شدن ...

من کیانا رو به چالش می کشم ... کیانا عه ژنیک ، نه کیانا عه vuvik ! : ))

ماجده و سیمین بانو رو هم همین طور ...

آرمانم دعوت می کنم اصن ... بیشتر لذت ببره ... !

پویا رو هم می خوام دعوت کنم ... ولی خیلی وقته که خبری ازش نیست ...

بجاش گیتی رو  دعوت می کنم ... ولی چون کنکور داره می تونه بندازه گردنه مانی ... من قبول می کنم ... : ))


خلاصه که همین ... خسته نباشید ... ! :دی


منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ سیمین فراز
وای ممنون در اسرع وقت کتاب دانلود میکنم :)

اسم سایتی که به چالش دعوت کرده رو بهم میگی ؟!

منم همین جوری کتاب زیرو بهت معرفی میکنم :)

بلندی های بادگیر سیدنی شلدون
پاسخ:
خواهش می کنم ...
سایت خاصی نیست ... نمی دونم از کجا شروع شد ... خیلی زیاد شده ولی ...
کمند منو دعوت کرد ... ! وبلاگش اون بغله ... "چهار سانت دور تر از زندگی" ...
مرسی ... ولی همینجوری نمی شه معرفی کرد ...
باید یه پست عمومی بزاری کتاب رو معرفی کنی و ۵ نفر دیگه رو هم دعوت کنی ... :دی
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ سیمین فراز
داستان چیزی خوب و کوچک رو خوندم قشنگ بود :)

متشکرم
پاسخ:
: )
خواهش می کنم ...
مرسی که وقت گذاشتی ... !
این چالش رو تو خیلی جاها دیدم و واسه ارتقا فرهنگ خیلی خوبه:)

پاسخ:
اوهوم... !
مرسی منا!
انجام شد :)) :*
پاسخ:
خواهش ... ! :دی
مرسی ! :))) :*
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ کمند سلیمانی
آفرین دخترم آفرین بر تو! :))
منم میخونمش :دی
پاسخ:
مرسی ! :))
بازم مرسی ... !
:))
پاسخ:
می خند ؟! :دی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی