...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



این رو دیدم یهو ...

"خب بچه ها به من گفتن این خبر غیر قابل باور رو اینجا بگم به طور واضح.
اگرچه اصلاً دوس نداشتیم هیچ کدوم ِ این اتفاقا واقعی باشه، اما تارا یِ مهربونمون امروز فوت کرد و رفت.
این رو برای ِ کسایی می گیم که فردا میخوان توی ِ مراسم باشن ولی هنوز دقیق معلوم نیست کجاست.
تا هینجای ِ قضیه رو فعلاً باید هضم کنیم.

شب بخیر، تارای ِ جان.
"


شوک بهم وارد شد ... یه شوکه بزرگ ...

تارا رو از نزدیک نمی شناختم ... یه چیزهایی راجع بهش شنیده بودم فقط ...

ولی یه خاطره خیلی پر رنگ ازش یادمه ...


سال سوم دبیرستان بودم ... بعد مرحله دو بود ... حالم به شدت بد بود ...

به زور رفته بودم سالن ... تلافی اون همه کلاس ورزشی که در طوله سال پیچوندم ...

یه زنگ تموم شده بود و بچه های زنگ بعد قرار بود بیان ...

منم نشسته بودم یه گوشه ... یه توپ بسکتبال تو بغلم بود و سرم روی توپ ...

فقط یه ذره با گریه فاصله داشتم ...

یهو دیدم یکی دستشو گذاشت رو شونم ... گفت حالت خوبه ... ؟!

یادم نیست که چی جوابشو دادم ...

ولی یادمه دستمو گرفت و بلندم کرد ...

چیزه خاصی نگفت ... ولی لبخنده دوستانش رو هیچوقت یادم نمی ره ...


حالا برام خیلی عجیبه ... دخترکی تو این سن ... ؟!

نمی تونم هضمش کنم ...

ترجیح میدم به احترامش سکوت کنم ...

و بزارم یه قطره اشک از چشمام بچکه پایین ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

خدا بیامرزدش...همه ی ما یه روزی میریم،،چه بسا وبلاگ ِ دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد دیگر از یک روز یا یک لحظه تا به ابد به روز نشود...
پاسخ:
اوهوم ... همه می ریم ...
ولی هیچکی نمی خواد انقدر زود بره ... هیچکس انتظار مرگ در شروع جوانی رو نداره ...
دخترک ۱۸ ساله ای که هنوز هیچ از دنیا ندیده ...
خوابش ابدی شد ...
قبلا این نظرو نداشتم. ولی الآن یهو به این فکر افتادم که شاید زود رفتن براش بهتر بوده..
پاسخ:
بعد یه سال زجر کشیدن ... ؟!
دنیا جای قشنگیه ...
به نظرم هر کسی حق داره ازش لذت ببره ... زیادم ببره ...
۱۸ سال کمه واسه دیدن این دنیا ... با این همه زیباییش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی