...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 


همیشه خدایا ...
محبت دل ها ...
به دل ها بماند ...
به سان دل ما ...
که لیلی و مجنون فسانه شوند ...
حکایت ما جاودانه شود ...


 


 
// [پست ثابت]

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۳۸)

همه چیز از اول...؟!
پاسخ:
اوهوم ...
نیاز بود ...
دوستــ. داشتــن خوبـه.
پاسخ:
اوهوم ... !
منم جز آبی چشمانش آسمانی نمیشناسم
با اجازه لینک شدید
پاسخ:
: )
مرسی ... !
منم باید وبلاگتو ببینم خوشم اومد لینک میشید !‌ : )
راه ما همیشه جاودان باد :)
پاسخ:
: )
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۷ محمد محمدیان رباطی
وبلاگ خوبی بود
ایشالله موفق باشید
چند مطلب شما رو هم کپی کردم
خوشحال میشم از نظرات سازنده شما استفاده کنم
کاش وبم مثل وبلاگ شما بود
پاسخ:
میدونی ...
واسه این دروغ ها نظر دادن رو پست اول وبلاگ خیلی کار ضایعیه ... !
چون فقط اگه بخونیش می بینی که پست ثابت عه ... !
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
http://sarbaz0.blog.ir/
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد
پاسخ:
والا تبادل لینک رو خیلی موافق نیستم باهاش...
یعنی شخصن اگه مطالب یه وبلاگیو بخام هی دنبال کنم لینکش می کنم ...
دیگه اینکه نویسنده هم بخاد لینکم کنه با خودشه ... ! :دی
سلام راسی ! :دی

سلام خسته نباشید

ساییتتون خییییییییییییییییییییییییییییلی برام مفید و جذاب بود.

ی پیشنهاد دارم بیا توی شبکه اجتماعی حرف تو حرف عضو شو.بچه هاش خیییییییییییییییییییییییلی با هالن!!

ببین ی سر بزن خوشحال میشیم

www.harftoharf.ir

پاسخ:
هــه ! :دی
سلام !
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۴ محمدرضا عباسپور
با سلام و عرض خسته نباشید و تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام به شما نویسنده محترم
از شما دعوت میشود تا از سایت بچه های اسنایپر مشهد دیدن کنید (‌تیم تفریحی ، ورزشی ،‌ گردشگری و ...) و نظراتتون رو جهت کمک به ما ارسال کنید



حتماً منتظرتون هستم
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۴ محمدرضا عباسپور
ممنون از این که از سایت ما بازدید کردید ، بهتر بود نظرتون رو هم میدادید....!!!
:-)
پاسخ:
نظر باید بیاد خب ... ! :دی
هرکجا آسمانی هست آبی نگاه تو را در جای جایش می بینم...

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
سلام خدمت دوستان عزیز دنبال یه دوست بلاگی میگردم ترجیها منا
پاسخ:
سلام ...
دوستان ؟!
ترجیها منا ؟!
:))
پاسخ:
اشکال که نداره .. کلن عجیبه ... :))
پاسخ:
آخه دنباله یه دوست وبلاگی می گردی که منا باشه ؟! :)))
چرا دارم ! :دی ولی شما میهن میل ای !‌ :دی
حالا شما بده من ایمیلمو عوض میکنم
پاسخ:
اذیت کردن بیشتر حال می ده ها ... ! :دی
  "  ! :دی  "ینی چی؟
پاسخ:
یعنی D:
اذیتم کنی که چی بشه؟!
:دی
منا!
پاسخ:
اصلن کی هستی شما آخه ؟! :دی
چرا من باید میلمو بدم ؟! :دی
من ایمیلمو دادم اکه فیس بوکی هسی بهم اونجا پیام بده facebook.com/ye.ashena.org
پاسخ:
فیس بوکی که نیستم ... ! مرسی : )
تو بگو کجا ها هسی ؟
 و نشانی بده من بیام.
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۲ محمد محزون
حاجی ! منا رو می خوای ملاقات کنی باس وقت قبلی بگیری از مدیر برنامه هاش فک کردی الکیه :-" الانم ایشون ایران نیستن رفتن سوئد با چند تا از بزرگا مذاکره کنن واسه پاره ای از مسائل :-"

پاسخ:
:))
شما با همین کامنت شاگرد نمونه شناخته شدید ... نمرتو کامل میدم :)))
نگفتم که همو ببینم.........منا منظورم یه ایمیل یه ایدی یه چیزی تو فضا های مجازی هستش.
پاسخ:
بی خیال آقا ...
بسه خندیدیم یکم ...
ولی من ایمیلی آیدی چیزی به آدم غریبه نمی دم ! :)
ببخشی که مزاحمت شدم..از مزاحم شدن اصن خوشم نمی یاد
پاسخ:
خواهش می کنم ! :)
تو هم هی بخند !
پاسخ:
خنده بر هر درد بی درمان دواست ... :{ :)
خخخخخخخخخ
اهل کجایی؟
جنبه خندیدن نداریا... برو خدا روزیتو یه جا دیگه بده :{
پاسخ:
Mon homme à moi... :]
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۹ محمد محزون
@حامد
اژدها وارد می شود... :-"
پاسخ:
دان دان دان ...
ما را خیالی نیست.,.,.یا علی
پاسخ:
D:
...............................................................................
پاسخ:
هوممم ؟!
سلام ... !
:))))))))))
کامنتای اینجا عاااالین! :))))
مخصوصن کامنت حامد! :)))
خدا خیرتون بده یه ربعه دارم میخندم :))))))))))))))))
:{{{{{{{{
منم رو منا غیرت دارماااا :{{{{{{{{{{ البته به عنوان همکار ;;)
پاسخ:
:)))))
به به ... سلام همکار گرامی :)))
خواهش میشه :))))

۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۳ مامان اژدها
نوید از وبلاگ برو بیرون .اینجا چیزی نیبت نمی شه.
پاسخ:
به ... سلام مادر گرامی ... ! :]
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۵ مامان اژدها
نصیب (اشتباه تایپی بود.)
 محبت تا زمانی میماند که احساس باشد ،
 احساس تاز مانی زنده است که یاد باشد ،
 یاد تا زمانی هست ، که دلی بتپد ،
 دل تاز مانی میتپد که عشق جاری باشد ،
 عشق تاز مانی هست که محبت باشد .
ــــــــــــــــــــــــــــ
 سلام
 زندگی شاد و پر از امید رو براتون آرزو میکنم
موید باشید
پاسخ:
سلام
مرسی ...
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۶ محمد محزون
خیلی خوبه... این آهنگه رو می گم :{ هر بار میام بلاگت این آهنگ رو گوش می کنم...
یکی دیگه هم بود قشنگ بود ولی حسش نیس دنبالش بگردم:-"  با بقیه آهنگ ها زیاد ارتباط برقرار نکردم :-"

پاسخ:
مرسی مرسی ...
خب دیگه ... آهنگ همه جورش هست ... هر کی یکیشو خوشش میاد ! :دی
محمد جان !!!این ترم هم منا تی ای شماست که اینقدر از اهنگش تعریف می کنی.!!!!!
پاسخ:
آره ...
اتفاقن ۲ تا تی ای اشم هستم ! :)))
سلام...
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۸ فروهر وَ فرداد
قهوه تازه دم کی دلش میخواد..کافه هنوز بازه
پاسخ:
سلام رهگذر ... !
عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
هع !
سلام
ما این پست را بسیار دوست میداریم:))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی