...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


داشتم گوجه ها رو پوست می کندم ...

یه گوجه دیدم ... درب و داغون !

رنگش به زور قرمز شده بود ...

و مثه کویر خشک بود ...

با تعجب اومدم تو هال که این دیگه چیه این وسط ؟!

مامان و داداشم داشتن می گفتن بندازش دور ...

که بابام گفت گوجه حیاطمونه ... !

یهو صدای "اوخیییی" عه جمع بلند شد !

داداشم بدو بدو اومد جلو که بزار ببینمش ...

و کلن همه با دید عه گوگولی بهش نگاه می کردن ...

و مزش از ۱۰۰ تا گوجه دیگه بهتر بود برامون ...

چون مال خودمون بود ...


تو هم همینطوری ...

شاید که پر از ایراد باشی ...

ولی "مال من" بودنت همه اونارو محو می کنه ...

و تو "بهترین" میشی ...


// You're the best thing that's ever been mine ...

منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

کاش میشد به هرچی خواستیم برچسب مالکیت بچسبونیم...
پاسخ:
هومم تا حالا فک کردی که شاید همه دنیا تو باشی ؟!
نه اینکه مال تو باشه ها ... نه ...
همش خودت باشه ... همه جزئی از وجود تو باشن ...
سلام تبادل لینک میای ؟
پاسخ:
نه ! :))
نگمه :)))))
پاسخ:
:))
حالا اون که شوخی بود !
ولی کلن تبادل لینک کار مسخره ایه ... !
من از وبلاگ یکی خوشم میاد لینکش می کنم حالا اینکه اونم در ازاش منو لینک کنه یا نکنه به خودش بستگی داره ...
ینی کلن من به قسمته پیوند ها به چشمه یه سری پیشنهاد نگاه می کنم ... جاهایی که خودم دوست دارم و می خوام که بقیه هم بخونن ...
حالا اگه بیام این پیوند ها رو الکی پر کنم ارزشه "نظر" خودمو میارم پایین ! :دی
البته وبلاگت بد نیستا ... ولی باید فک کنم سره اینکه می خوام لینکش کنم یا نه ! = ))
لایک لایک لایک لایک...! :)
منم میخوام نظر بدما...! ولی میترسم سانسور کنی =))
پاسخ:
عه ... ؟!
ما مثه شما سانسورچی نیستیم خانومه کیانا ! :پی
=))
تو هنوز داری اسم منو میگی؟! :)))
آخی.. :') یاد شااززز افتادم یهو..!
البته دیگه خییییییلی وقته شخصیتم لو رفته :{ راحت باش سی پی یو جان ;)
پاسخ:
نباید بگم ... ؟! :))
آخی ... :') شااززز خیلی وقته نرفتم ...! ولی منم اون جواب قبلیه رو می نوشتم یاد "من مثله بعضیا بی جنبه نیستم" افتادم !‌ :))
شما ۱ نفر بیار ندونه ژنیک و سی پی یو من و توییم ! والا !  = ))
همین بیان خودش کلی لومون داد ... !
سره این کانتستا هم که هم اسم می خواست هم اسمه مستعار بعد جفتشو کنار هم مینوشت لو رفتیم ... !
جدا از روش های دیگه ... ! = ))
کصافط خر! ینی من بی جنبم؟!؟!؟!؟! x-(
یادمه یه بار یه نفر تو شااززز ادعا میکرد که میدونه ژنیک کیه! بعد من اددش کردم گفتم ژنیک کیه؟! ه منم میگی؟
بعد گفت نه نمیگم بهت و اینا =))
خیلی خوب بود! کلی سر کارش گذاشتم!
پاسخ:
نههههه !‌ من غلط بکنم ... ! یاده این افتادم که شاازززیا مارو دعوا کرده بودن بعد اومده بودیم تو وبلاگه من گند بزنیم بجاش ... ! :))
عآلی ... = ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی