...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


فکر کنم اینو بهتون نگفتم هیچوقت ...

ولی خیلی دوستون دارم ... واقعن دارم ...


دلم انقدر براتون تنگ شده ...

برای مافیا بازی کردن ...

برای تولد گرفتن تو لاو گاردن ...

برای کوبیدنه کوله حاوی لپتاپ و شهشهانیم تو سرتون ...

برای عمویی توی پارک لاله ... 

برای یا نه ... !

حتا واسه فرار کردن از فرد ...

و برای خیلی چیزای دیگه ...


// می خواستم عکس از خودمون بزارم ... ولی گفتم شاید نخان بچه ها ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷ کمند سلیمانی
:-) 
پاسخ:
:]
منم خیلی دوستت دارم خاله مونا (mUna) ! 
ایشالا زودتر سال شروع شه ببینیمت ! خیلی میس یو و اینا!
خوش بگذره بهت :-)
پاسخ:
= )) لعنت بهت ... منا ام من !‌
شنبه دانشگام دیگه ... ; )
به تو ام !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی