...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

 

چشمانت را ببند ...

 

دستم را بگیر ...

و گوش کن ...

می شنوی ... ؟!

می شنوی موسیقی مان را ... ؟!

 

 

 

 

 

// گویا لازمه یه تگ [پست ثابت] بزنم این ته ...

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۲۳)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۷ محمدمهدی باقری

با توجه به این که تعداد زیادی از نظرهای شما عزیزان گرامی برای دعوت سرباز صفر از بازدید یک مطلب وبتان می باشد ، سرباز صفر تصمیم گرفته است که با کمک و یاری و همکاری شما عزیزان وب نویس ، لینک و عنوان این مطالب ( که شما وب نویسان عزیز طی نظرات متعددی با دادن لینک به سرباز صفر معرفی می کنید )  را به همراه عنوان وب شما در قسمت مطالب دوستان قرار دهد تا عزیزان بیشتری بتوانند از مطالب شما عزیزان استفاده کنند.

لذا از شما وب نویسان عزیز می خواهیم مطالبتان را در نظرات به سرباز صفر معرفی کنید.

امیدوارم مرا در انجام این طرح یاری دهید.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم
ما را لینک کنید و خبرمان کنید

پاسخ:
O_o
o_O
O_O
o_o
ســـــــــلام

چقدر دوست دارم با خیال راحت
یک نفس عمیق بکشم
نفسی که پر باشد
از بوی آرامش وجود تو

پاسخ:
: )
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵ مَردی به رنگ زمستان
آری ، شنیده شد ! و چقدر آرم بخش بود :)
پاسخ:
: )
یک دم کنار تو بودنم ارزوست...
موفق دوست جان
پاسخ:
: )
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۴ آیدین همتی
یک دست جام باده و یک دست زلف یار
رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست

عنوان عامدانه بود؟
پاسخ:
عامدانه ؟! O_o
کلمات قلمبه سلنبه ؟!
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۱ آیدین همتی
عمدی بود؟
از قصد بود؟ :|
پاسخ:
: )
نظره خودت چیه ... ؟!
رندم که نزاشتم عنوانو خب ... ! :دی
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ کمند سلیمانی
قشنگ بود :)
راستی مرسی از حضورت :دی
فقط نمی دونم چرا آهنگش پخش نشد :(
پاسخ:
: )
خواهش میشه ... ! ; )
آهنگ رو می تونی دانلود کنی اگه خواستی ... ! : )
سلام وبلاگت خوشگله.تبریک میگم
پاسخ:
سلام ... !
تبریک ... ؟!
 مرسی ... ! : )
سلام دوست من موفق باشید
موافق به تبادل لینک بودید خبر بدین
ܓ❀

http://rooznamenegar.blog.ir
دروغ است که این... بگیر و... ببندها... راه به‌جایی ندارد! دروغ است نه؟

راستی! دروغ یعنی چی مونا؟

سلا ... م :)
پاسخ:
سلام...
منا ام من ... : )

دروغ ... ؟!
واقعن دروغ یعنی چی ؟!
از کجا معلوم من دروغ نیستم ... ؟! تو نیستی ... ؟!
شاید تمامی دنیا دروغی بزرگ است ...
سلام .... امیدوارم همیشه شاد باشی .... اگه با تبادل لینک موافقی بهم سر بزن (:
وب بسیار جالبی دارین. خوش حال میشم به منم سر بزنین
www.pc93.ir
پاسخ:
باشه!
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۱ آیدین همتی
عه !
من داشتم نظراتو می خوندم همینطور دیدم یکی گفته سمپادی ای ... !
می گم این دلقک بازیا فقط از سمپادی جماعت بر میاد ... =))

پاسخ: دلقک بازی!!؟؟ میذارم به حساب شوخیا! :)
پاسخ:
باو مگه ما غریبه ایم ... ؟!
اگه به حساب توهین بود که تخریب شخصیتی کرده بودم خودم و همه دوستامو ... ; )
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۹ آیدین همتی
خوبه :)
بازم بهم سر بزن. چرا پست "آیدین کیست؟" ؟ واسه پستای جدید دیدگاه بذار!
پاسخ:
پستای جدید دیدگاه نداشت که بزارم ... !
بعد اون بغل اسمش بود کنجکاو شدم ببینم دیگه ... ! :دی
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۸ پسرک عینکی
ازتون مممنونم که به بلاگم سر زدید :))
و متنارو خوندین و نظر دادید!!
:))
راستش من نوشتنو از هفت سالگی شروع کردم!!:))
پاسخ:
:دی
من ۷ سالم بود کامپیوتر هم نداشتیم ! : ))

ولی تو نویسنده خوبی می شی در آینده ... ! ; )
چه این پست رو من دوست دارم :)
پاسخ:
: )
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۸ محسن عروجی
پاسخ:
:)
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۱۹ امیر کفشدار گوهرشادی
من فقط یه مشکل کوچیک با این پست دارم. اونم اینه که این «چنانـ»ـی که تو عکس نشون داده شده، خداییش «میانه‌ی میدان» نیست!
پاسخ:
سلام ... !
چه عجب ... ازین ورا ... ؟! : ))
عکسه مشکل داره خب ... ! :دی
سخت بود عکسه میانه ی میدان پیدا کردن ...
۲ ساعت گشتم ...
آخرش پیدا نشد ... این به یه تصویره خاصی تو ذهنم بیشتر نزدیک بود ... ! :دی
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۲۰ امیر کفشدار گوهرشادی
شایدم درک من از تصویره مشکل داره!

پاسخ:
هوممم البته شاید من یه سری پیش زمینه تو ذهنم بود واسه این پست ...
یا کلن واسه پست های دیگه ...
فقط شما نیستی که مشکل پیدا نکردن ربط تصویر و متن رو داره ... : ))
دوست دارم کنار تو باشم 
پاسخ:
آرزو بر جوانان عیب نیست ...
منم دوس دارم کنار خیلیا باشم ; )
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۴ امیر کفشدار گوهرشادی
چه قدر کامنت قبلی با بلاگی که بهش لینک شده هم‌خوانی داره. لایک!

پاسخ:
= ))
=))))))))))))))
این ر.عسگری عالیه =))
تو هم از اون عالی تر! :))
پاسخ:
= ))

سلام مطمئنا آیت الله بهجت رو میشناسید

آیت الله بهجت فرمودند: انسان چقدر به مرگ نزدیک است و در عین حال چقدر آن را دور می پندارد و از آن غافل است.

ترانه در دینمون حرامه و اگه یه زن نامحرم بخونه که بدتر میشه همین

پاسخ:
چقدر عجیب ...
یعنی مغز یک مرد طوریه که برای گوشی دادن به یه موسیقی هم حتا داره به خواننده زنی که می خونتش فکر می کنه ؟!
اگه ایمانی انقدر ضعیفه که قراره با همچین چیزی خدشه دار بشه ...
پس همون بهتر که بشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی