...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

dn

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۰)

Happy new weblog
hi :)
پاسخ:
hellO ! :]
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۱ امیر کفشدار گوهرشادی
سلام
سال نو و برگزیده‌شدن وبلاگتان را تبریک می‌گویم.
سال خوبی داشته باشید.

پاسخ:
عه سلام !
شما کجا این جا کجا ... ؟!
برگزیده !؟! O_o
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۶ ...:: بخاری ::...
can you speak English
?
پاسخ:
ایتالیایی عه دوست عه عزیز ... !
 Notte مال michelangelo ! ;)

۰۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۰۶ محمدصادق برجیان
!We arenot Zrayyl to write their names on death note
پاسخ:
Death Note مال عزراییل نبود البته ... ولی خب واقعیشم من ندارم ... !
ولی یه Death Note عه الکی دارم ... !
جدن خوش می گذره ... !‌اون لحظه اعصابت آروم میشه ... بعدن هم که میبینیش کلی می خندی !‌ :دی
منم تو لیستت هستم؟ :دی
پاسخ:
نه هنوز ... !‌ :))
شوخی نمودم! هیچ منظوری نبود:)
پاسخ:
آخه شوخی از یه جایی به بعد لوس می شه ... ! :)
کاش زندگی ما آدم ها...
به همین سادگی بود....
تنها...
به همین سادگی...!!

سلام
زیبا بود
تبریک

به من هم سری بزن منتظر حضور گرمت هستم[گل]
پاسخ:
زندگی سادست ...
خودمون پیچیدش می کنیم ... ! :)
سلام
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به www.IranSarkhat.com مراجعه کنید.
پاسخ:
baWsheh... !
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۰ حسین امیری
با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
پاسخ:
سلام ...
متاسفانه به تبادل لینک اعتقادی ندارم ...
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۸ محسن عروجی
پاسخ:
... ! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی