...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

نمی دونم چی بنویسم ...

انقدر نوشتم که دیگه حرفی برای گفتن نمونده !

و البته نمی دونم که چرا دوست دارم که private باشه نوشته هام !

نمی دونم ... حس می کنم اگه این حس ناب و طلایی ای که الان دارم رو برای همه توصیف کنم کم رنگ می شه !

درخشندگیش از بین می ره !

دوست دارم که فقط تو ذهن خودم باشن ...

تو ذهنم ...

و تو دفترم !

نمی خوام تو یه مکان عمومی "تو" رو به نمایش بگذارم !

دوست دارم همه چیز فقط برای "تو" باشه ... نه برای هر رهگذری که از این جا رد می شه ...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

یاد افخمی به خیر...!
می گفت ۳تا غیرت داریم... غیرت عاشق، غیرت معشوق و غیرت عشق...
غیرت عشق که نهایت زیباییه :)

سلا...م
پاسخ:
:دی
س.لام !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی