...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه
بی حو صله ام !

هی باهام حرف میزنن ... ازم یه سری کار می خوان ...

نگاشون می کنم و بی صدا انجام می دم کاره رو ...

می خوام برم تو اتاقم و بخوابم ...

تمام روز رو بخوابم  ...

بعد شب بیدار شم ...

تک و تنها ...

وقتی که همه خواب اند ...

و شروع کنم به گریه کردن ...

هی گریه کنم ... گریه کنم ... گریه کنم ... تا خود خود صبح !

انقدر که چشمام قرمز شه ...

صورتم خیس شه ...

و دلم خالی خالی شه ...

// صبح خوش حال ترین آدم روی زمین بودم ... !
// تقصیر "تو" نبوده و نیست ! مشکل منم !
// نه می خوام بند بیاد بارون نه چتر روی سرم باشه ...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

:(
چرا  این همه غمگین ناک؟ 
پاسخ:
:) چون اون موقع گیج بودم ... ! هنوزم گیجم البته ولی نه به دلیل اون موقع ! :) گاهی اوقات آدم ها نیاز دارن که غمگین باشن ... مگه نه ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی