...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه
همممم ...

گیج شدم !

هر یک ساعت یه بار سر می زنی به این جا !

عجیبه واسم !

نا را حت ام که این کارو کردم ...

ولی حرفات نا را حت کننده بود ...

البته من هم باید درک می کردم که تو هم نا را حت ای !

به اندازه کافی می شناختمت که بدونم وقتی نا را حت ای اذیت می کنی !

ولی خب منم نا را حت بودم ...

نمی دونم ...

می ترسم که پیش قدم شم واسه آشتی ...

// مسخرم نکن لطفن ...
منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی