...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


زندگیم شده یه سری قله...

قله‌هاش عالیند... بهشتی...

ولی بقیش پایینه...

خیلی پایینه...

لجن‌طور شاید...


یه زندگی معمولی بدون هیچ بالا پایین قابل توجهی بهتره

یا زندگی توی لجن ولی با قله‌های بهشتی؟!

منا مهدیزاده

نظرات  (۵)

دقیقا زندگی منم اینجوریه !! و واقعا سوال منم هست !!!
البته با توجه به اینکه کلا به فنا در اون دوران لجن طور فکر کنم یه زندگی متعادل یکم بهتر باشه ولی مطمئن نیستم واقعا
پاسخ:
من بیشتر در تلاشم که اون لجن‌طور رو یه مقدار متعادل کنم... دلم نمی‌خواد از قله‌ها بگذرم...
شده یه روز صبح پاشی و کللللللی انرژی داشته باشی؟ فرداش هیچ کاری نتونی بکنی؟
پاسخ:
بله بله... صد در صد :)))
مرسی عالی بود
لجن اولش فقط لجنه 
یه لجن خسته و عادی 
باکتری های بی هوازی موجب گندیدن لجنن :| 
قبل از این که فعالیتشون لجن فعال به ارمغان بیاره 
باید از دستش خلاص شد ! 
چون گندیدن 
نه پنهان میشه 
نه فرار پذیره 

پاسخ:
علیرضاااااا
:)
جواب سوالو نمیدونم. فکر میکنم خیلی پیچیده‌ست. اما چند وقتیه که دارم سعی میکنم یه زندگی معمولی و متعادل داشته باشم! یعنی جراتم برای ریسک کردن کمتر شده. (گرچه خیلی وقتا بالا  پایینا اصلا به تصمیم خود آدم ربطی ندارن.)
و عذاب وجدان دارم بابت این کارم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی