...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

Fire away ...

Fire away ...

Shoot me down ...

But I won't fall ...

I am TITANIUM ...

 

 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۲۵۵)

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۴ بنیامین دلشاد
بچه ها پست ثابت ... بریزین وسط ... :)) بترکونیمش ...
پاسخ:
:))))

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۶ محمد محزون
بنی :))
چه بلایی بیاریم سرش جاودان شه؟ :))
من از رنگ قالب خوشم نمیاد :-"
آهنگم بزار :))

پاسخ:
آهنگ گذاشتم !
من از رنگ قالب خوشم میاد ولی ! :پی
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۸ بنیامین دلشاد
ایمیلشو از طریق مزایده بفروشیم خوبه؟
پاسخ:
نکن این کارو بچه ... !
یه عمر درس و دانشگات گیره منه ...
با دم شیر بازی نکن ! :پی
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۹ محمد محزون
مزایده؟
:)))
شت الان فهمیدم چی میگی :))))
نه حاجی! پایدار تا پای دار! :))

پاسخ:
:)))))))
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۶ محمد محزون
تهدید می کنی؟ :-"


پاسخ:
بله ...‌!
تازه تو رو که دو برابر می تونم تهدید کنم ! :پی
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۰ وحیدنشتاین
قیمت پایه مزایده چقدره؟
پاسخ:
به ... ! سلام ! :دی
مزایده کنسله عاقا ... جم کنین ! :پی
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۷ محمد محزون
منا عبرت بگیر از گذشتگانی که منو تهدید کردند :-"
شعرا شعر های زیادی در باره ی عافبت تهدید کنندگان من خوندن :-"
بهرام که گور می گرفتی همه عمر...
گهی پشت زین و گهی زین به پشت...
بهله :-"
وید مزایده رو شروع کن :))

پاسخ:
بهله ... !!! می بینیم حالا ! :پی
من خیلی وقت بود دنبال یک منا ی مجازی می گشتم ...
اگه قیمت خوب بدین من ایمیلشو می خوام ... :->
پاسخ:
:)))) مشتری هم پیدا شد ... !
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۴ محمد محزون
دنبال یه منا که بلاگ داشته باشه نمی گشتی ؟؟ :)))))))
شت :))) بلاگ منا عالی ترین جا واسه گذروندنه تعطیلات عید شده :))

پاسخ:
:))))))
بلاگ خودتونه :)))
من میرم مفت میدم ایمیلشو به همه کاسبی تون زار شه :P
پاسخ:
بهله ...  اینم از دوست جان عه ما ... ! :)))
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ وحیدنشتاین
اقا قیمت پایه 2 هزار تومن! (یه کارت شارژ!!!)
مشتری نبود؟!
پاسخ:
انقد مفت ؟!‌ :|
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۳ محمد محزون
آقا فروش ایمیل رو بیخیال! پس ارزش ها چی میشه :-"
پایه این تو کامنت های این پست مشاعره کنیم ؟ :-""""""

پاسخ:
مرسی مرسی ... ! آفرین بر شما ... ! :))
زاضیم از تفریحات سالمتون ! :))
من زیستنم قصه ی مردم شده است  /   یک "تو" وسط زندگی ام گم شده است...
"ت" بده! D:
پاسخ:
:)))
تا شدم حلقه بگوش در میخانه ی عشق*** هردم آید غمی از نو به مبارکبادم
"م" بده!
پاسخ:
عه .... ! نشتاین عت چی شد ؟!
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۷ بنیامین دلشاد
مرا به کار جهان هرگز التفات نبود ××× رخ تو در نظر من چنین خوش آراست ...
"ت" بده دوباره :))
پاسخ:
:)))
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۲ سیدمهدی حامدموسویان
تولد عید شما مبارک
+این تک مصرعیه 'ک' بده:D
پاسخ:
:))))))))
شما نیز هم ... ! ;)
کم گوی و گزیده گوی چون در *** کز اندک تو جهان شود پر! :D
ر بده! :))
پاسخ:
=)))
رنگ از گل و نور از دل و صدق از همه جا رفت | پرواز به خون خفت و پرستو به عزا رفت
پاسخ:
چرا ناشناس حالا ؟! : )
من اینجا به صورت افتخاری دعوت شدم! :-"
تو مپندار که خاموشی من هست برهان فراموشی من

پاسخ:
خوش اومدین ! :)) بلاگ خودتونه ! :دی
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۰ محمد مهدی جهان آرا
نه تنها از من قرار دل می رباید این شور شیدایی | جهانی را دیده ام یکسر غرق دریای نا شکیبایی
یارب آن نوگل خندان ک سپردی ب منش *** میسپارم ب تو از شر حسود چمنش!
ش بده


+ نشتاینش موند برا اینجا!
پاسخ:
:))))
میشه من یه دونه "م" بدم این وسط بعد ادامشو بریم؟
منا که گند میکشیدی همه عمر... دیدی که چگونه گند وبلاگ گرفت؟!
اشاره به گند زدن ها توی نظرات شااززز...
یادش بخیر :')
پاسخ:
:))))))))
ای بابا ای بابا ...
باشد که آینه عبرت دیگران شوم ... !
یادش بخیر :')
آقا من فکر نمی کردم اینقدر بیکار باشن :))

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش / آتش طور کجا موعد دیدار کجاست؟
ت بده :-"
عیدی هم بده :-"






پاسخ:
:)))
عیده دیگه ... آدم بیکار می شه ! :پی
تو را من چشم در راهم شباهنگام که میگیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی! D:
یا چشم مرا ز جای برکن
یا پرده ز روی خود فرو کش
یا بگذار تا بمیرم
کز دیدن روزگار سیرم...
مرا دردی است اندر دل به خون دیده پرورده *** ولیکن با که گویم راز چون محرم نمیبینم

"م"
می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر
سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم...

من از دست تو در عالم می نهم روی***ولیکن چون تو در عالم نباشد
دیدی ای دل آخر آن مشکین سر زلفش چه رنگی بود؟
در گلستان خون دل می خورد گل گر نوشخندی بود...

در راه زندگی
با این همه تلاش و تمنا و تشنگی
با این که ناله میکشم از دل که آب آب..
دیگر سراب هم جز تا کنار بستر خوابم نمیبرد...
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۸ بنیامین دلشاد
درخت تو گر بار دانش بگیردددددد 
به زیر آوری چرخ نیلوفری رااااااااا :))) 
(کانون فرهنگی آموزش!)
پاسخ:
=))))))))))))))
الا ای آهوی وحشی کجایی؟
مرا با توست چندین آشنایی
2 تنها و 2 سرگردان 2 بیکس
دد و دامت کمین از پیش و از پس

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۵ سیدمهدی حامدموسویان
سه غم اومد سراغم هر سه یکبار
غم دو و غم سه و غم چار
غم دو و غم سه چاره داره
غم چار و غم چار و غم چار
:))
پاسخ:
:))))
رفیقان قدر یکدیگر بدانید
چو معلوم است شرح از بر مخوانید...

دل ای دل! دل ای دل
دل ای دل ای دل ای دل...
پاسخ:
:))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۰ امیر کفشدار گوهرشادی

لب بر لب کوزه بردم از غایت آز
تا زو طلبم واسطه‌ی عمر دراز

لب بر لب من نهاد و می‌گفت به راز
می خور که بدین جهان نمی‌آیی باز

(خیام خودمان!)

پاسخ:
عه ! new player! :))
سلام ! :دی
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۳ بنیامین دلشاد
زییی زییی گووو لوووو آسییی باسییییی دراااا کولااااا تاااا بههههه تااااا :-"

شعر های من بار مفهومی سنگینی دارن :-"
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۴ امیر کفشدار گوهرشادی
اگر دانی زبان اختران را
شبانه بشنوی راز جهان را

(استاد خلیلی)


۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۸ بنیامین دلشاد
آقا پلیسه زرنگه 
با دزدا خوب می جنگه
:{{{{{{{{
پاسخ:
:))))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۱ احسان کفشدار گوهرشادی
همه دعوی کنی و خایی ژاژ

در همه کار ها حقیری و ژاژ

منظور خاصی نداشتما :) فقط می‌خواستم به ژ بره D:
پاسخ:
عه ... ! گوهرشادی کوچک ! :دی سلام ! :دی
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۱ امیر کفشدار گوهرشادی
ژرف است محیط این جزیره
خاکش سیه است و آب تیره
هله دانه دان دان هله یه دانه یه دانه
یار مو مهربون مال آبادانه
پاسخ:
کیستی ای غریبه ؟!
کیستی ای تاریکی ... ؟!
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۸ احسان کفشدار گوهرشادی
هرچه خندیدیم پررو تر شدند

رو به‌شان دادیم و خوش بارو شدند

:)
پاسخ:
=)))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۸ احسان کفشدار گوهرشادی
*خوش‌باور
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۹ امیر کفشدار گوهرشادی
دارا جهان ندارد، سارا زبان ندارد
بابا ستاره‌ای در هفت آسمان ندارد

کارون ز چشمه خشکید، البرز لب فرو بست
حتا دل دماوند آتش‌فشان ندارد

سیمین بهبهانی
دودورو دودور  ایـــــــــــــــــــــران
پاسخ:
:))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۶ امیر کفشدار گوهرشادی
نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر
هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۷ احسان کفشدار گوهرشادی
روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم

لامپ ۱۰۰ هم نبودی، من اشتباه کردم
پاسخ:
:)))
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید 
قفسم برده به باغی درشو باز کنین
پاسخ:
:))
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۵ احسان کفشدار گوهرشادی
ندانستم چو نیکو قدر ایام جوانی را

دلم خون می‌شود چون بشنوم نام جوانی را

الهی سینه ای درد آشنا ده

غم از هر دل که بستانی به ما ده


۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۷ امیر کفشدار گوهرشادی
هر کسی داد زن خویش طلاق به خدایی خداوند خر است
چون که با قیمت سکه امروز دیه از مهریه باصرفه‌تر است

(هالو!)
پاسخ:
=))))
خب دیگه بسه دیگه :)

من رفتم

خداحافظ ;)
پاسخ:
خدافظ ! :دی
تن ز جان و جان ز تن مستور نیست
لیک کس را دید جان دستور نیست :-"


+بنی: مجید جان دلبندم :-""""

پاسخ:
:دی
تو کز مهنت دیگران بی غمی  / نشاید که نامت نهند آدمی...
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۴ امیر کفشدار گوهرشادی
یکی روبهی دید بی دست و پای
فرو ماند در لطف و صنع خدای 

(من همیشه این بیت رو به خاطر ی به ی بودن دوست داشتم :) )
یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غم دیده ی ما شاد نکرد...

پاسخ:
هعی ...
یعنی اومدم تو بلاگ دیدم ۲۲ تا نظر جدید :)))
راضیم ازتون :)))
خسته نباشید ! :)))
در فرو دست انگار،
کفتری میخورد آب! D:
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۱ بنیامین دلشاد
ممد گند زدی از امیر خواهش کرده بودم یه چی بده به ی ختم شه :||||
می خواستم یه توپ دارم قلقلیه بخونم :|
خودت خراب کردی خودتم باید برام درستش کنی :|
پاسخ:
=)))))
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت  /  کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را...

@بنیامین: بیا اتل متل توتوله رو بخون حالا ;) :))
پاسخ:
:))))))
اگر یار مرا دیدی به خلوت
بگو ای بی وفا ای بی مروت
گریبانم ز دستت چاک چاک و
نخواهم دوخت تا روز قیامت

"باباطاهر"
آقا به دلیل شعر های خفن من همین جا از ادامه مشاعره انصراف می دم :-"

اینم آخرین شعرم...
تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار
که در برابر چشمی و غایب از نظری

پاسخ:
عههه انصراف نده ... ! تفریح روزانه من خراب میشه ! :)))
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۰۶ گیتی امیدوار
یه دو روزه منم واستادم ی بیاد من یه چیزی بخونم و برم خب این ی هم مال من :-دیکتاتور :-"
یار مرا غار مرا عشق جگر خوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه نگه دار مرا
پاسخ:
هاو خوش کردی ! :دی :-*
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۳ بنیامین دلشاد
یه توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه می زنم زمین هوا می ره نمی دونی تا کجا می ره ...
چیه؟ :|
دوباره ی رسید نبود نبودم :|
اصن خیلیم این شعر با الف شروع می شه :|
همینه که هست :|

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۱ امیر کفشدار گوهرشادی
الهی تو بمیری من بمونم
سر قبرت بیام روضه بخونم

الهی سرخک و عریون بگیری
تب مالت و فشار خون بگیری

آقا منظورم به کس خاصی نیستا! فقط می‌خواستم به ی بیفته این بنی بنده‌خدا یه توپ دارم قلقلیه‌شو بخونه. :)

یوسف عزیزم رفت، ای برادران رحمی
کز غمش عجب بینم، حال پری کنعانی!
@امیر: بنیامین یه توپ دارم قلقلیه شو خوند ولی دیدم طرفدار "ی" زیاده منم دوباره انداختمش به ی :))
پاسخ:
:))))
پیر بود بالایی :| *
یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند / این میبرند که قربانیت کنند...
salam mona :D
پاسخ:
سلام علیرضا !‌ :دی
دور گردون گشت و روزی بر مراد ما نگشت  /  دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۲ امیر کفشدار گوهرشادی

روز تویی روزه تویی حاصل دریوزه تویی
آب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرا

دانه تویی دام تویی باده تویی جام تویی
پخته تویی خام تویی خام بمگذار مرا

(دیوان شمس/ مصرع اول: یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا)

اگر از هول قیصر بند شادروان گسست از هم
بدیدی دست و پا در بند آخر زار و گریانش
بمان آباد و فرّخ‌روز و شیرین‌کام و روشن‌دل
که ایران مهد دانش‌هاست، نپسندند ویرانش
پاسخ:
عاقا کیستی تو ؟! :)))
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۵۴ امیر کفشدار گوهرشادی
شهریارا ز خراسان به ری آوردش باز
آن خدایی که هم او از همدان باز آورد

درد مارا نیست درمان الغیاث *** هجر مارا نیست پایان الغیاث!

مرد میخوام با ث بگه! البته شعر درست حسابی:-" (حالا انگار مال من درست حسابی بود :-")
پاسخ:
این بیته هست که فقط واسه اینکه موقع مشاعره ث داشته باشن سرودنش... یه چیزی تو این اردر بود :

ثلاثین و ثلاثین و ثلاثین / به حق سوره طه و یاسین

:)))))))
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۳ گیتی امیدوار
ثوابت باشد ای دارای خرمن
اگر رحمی کنی بر خوشه چینی
پاسخ:
آفرین بر شما ! :{
خوردی وحید ؟! :))
اون بیته که گفتیو شنیده بودم واسه همین گفتم یه بیت درست حسابی بدین!
خوردم؟! من هنوز یه "مرد" ندیدم ک با ث بیت خوب بگه!!! :پی

اینم بیت بعد!
یارم چو قدح به دست گیرد *** بازار بتان شکست گیرد
پاسخ:
مرد بودن مگه به جنسیته ؟! :))))
تازه بدتر شد که ... !
You lost to a little girl ! :P
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۶ سیدمهدی حامدموسویان
دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت
           رخت بربندم و تا ملک سلیمان برم
پی نوشت به بیت وحید: اینو گوش کنید D:
پاسخ:
niiiiice ! :D
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۲ گیتی امیدوار
می شنوم می شنوم آشناست
موسقی چشم تو در گوش من
موج نگاه تو هم آواز ناز
ریخت چو مهتاب در آغوش من

به آقا وحید: چون چشم دل می خواد دیدنش ؛؛)
پاسخ:
سخت نگیر به "آقا" وحید ... !
نشتاینشو از دست داده گیج می زنه یکم ... !
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۴ یکی که هیشکی نمی‌شناسش :دی

نفس باد صبا آفت جان خواهد شد

عید می آید و اجناس گران خواهد شد

قیمت میوه و شیرینی و آجیل و لباس

باز سرویس‌گر فک و دهان خواهد شد

همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد

و سرا پای وجودم نگران خواهد شد

می زنم ساز مخالف دو سه روزی اما

عاقبت هرچه که او گفت همان خواهد شد

پاسخ:
:)))))
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۴ یکی که هیشکی نمی‌شناسش :دی
این چه وضعیه؟
شعره اونجا که نوشته شده بود هیچ لینکی نداشت به خدا! :پی
پاسخ:
ها ها ! :))))))))
دوستان :-" لطفا شعر خودتون بخونید کپی نکنید :-"

پاسخ:
موسس حکم دادند ... ! احترام بگذارید ! :)))
بعدشم
شعر با محتوا و ارزش بگین :-" برای هنر احترام قائل باشین :-"
:-فیلینگ ادا روشن فکری :)))
پاسخ:
با سید زیاد گشتیا ! :)))
در کارگه کوزه گری بودم دوش*** دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
هریک به زبان حال با من گفتند*** کو کوزه گر و کوزه خر کوزه فروش

اینم شعر محتوایی! ویژه داش محمد گل!

+ "خانم" ها مهدی زاده و امیدوار! با کسب اجازه از داش محمد (!!!) عرض میکنم خدا هیچ لوطی ای رو خوار و خفیف نکنه! ما یه زمانی یلی بودیم :{
حالا چ گیری ب پسوند ما هس؟! 
پاسخ:
ای بابا ... ای بابا ... !!!

عاقا منو چرا میگی "خانم"؟! گیتی گفته بود آقا وحید خب ! :))))
شما هنوزم یلی ! :))))
آخه تغییر اسم دادی یهو دیگه ... عادت نداریم به وحید خالی ! یه چیزیش کمه ! :)))
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل  / کجا دانند حال ما سبک باران ساحل ها
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۸ گیتی امیدوار
او را خود التفات نبودی به صید من
من خویشتن اسیر کمند نظر شدم

+آقا من اسم دارم خانم امیدوار چیه؟ مگه دارید با یه خانم پنجاه ساله صحبت می کنید؟
والا دیگه اون نشتاین ه بیچاره مگه چش بود؟
مستی عشق نیست در سر تو  /  رو که تو مست آب انگوری
یاد باد آن کو به قصد خون ما *** زلف را بشکست و پیمان نیز هم

+ به "دختره" مهدی زاده!!!: اینجوری خوبه؟!
+ با کسب اجازه مجدد از داش ممد گل (:دی) به "حاجیه خانم" امیدوار!!!: اینجوری خ باکلاس و قشنگه :دی

+ به هردو: انقد اسیر القاب و عناوین نباشین! نه نشتاین سابق من نه خانم و آقای شما! ارجاعتون میدم به ادبیات پیش دانشگاهی درس "من این همه نیستم (یا یه همچین چیزی!)" :پی



پاسخ:
دختره ؟! :)))
بزنم کل کداتو ریجادج کنم رانگ شی ؟! :)))

ای بابا ... ای بابا ... !
اصن متحولیده شدم !!!
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۵ سیدمهدی حامدموسویان
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
        بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
+Wade, calling you out :D
پاسخ:
:)))
منو از ریجاج میترسونی؟! برو از خدا بترس!
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))
چه بحثای چیپی می شه ابنجا ...
سید تو که می دونی چیپه چرا ابنجایی؟

پاسخ:
هعی ... چیپ شدیم ما دیگه ... :(
سیّد اینجا نیس
:)))
پاسخ:
:))
اگه این جوریه منم اینجا نیستم! والو .. :-"
کی گفته اصن قراره من بنیامین باشم؟
بچه ها داریم سه رقمی می شیم ولی :')
دم همتون گرم ...
کامنت اول پست رو که می بینم اشک تو چشمام جمع می شه :')
پاسخ:
به هر حال ایده اصلی با شما بود ... حق آب و گل دارید ! :))
این جا رو ترکوندینا! :|

بعد یه چیزی، چیز کن.. این کدِ دانلودِ موزیکی که گذاشتی رو بردار یا یه پارت بهش اضافه کن با هر ریفرش نیاد، دهمون سرویس شد باو!
پاسخ:
:)))) تفریحات سالمه بچه ها ... !

عاقا اینو تا پلی نکنی لود نمیشه هر دفه ها :-؟ فقط اون شکلش لود میشه ! :دی
۷ ۸ بیت شعر بگین +۱۰۰ شه دیگه :-سوت

پاسخ:
والا تو اوج خداحافظی کردین گویا ! :)))
دوباره می سازمت وطن!
ش بود...
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها

پاسخ:
:))))
ااا شعر من تکراری بود :-سوت
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا ...  تفقدی نکند طوطی شکرخا را
ای یار غلط کردی با یار دگر رفتی
از کار خود افتادی در کار دگر رفتی

گفتن اینجا مشاعره است، گفتم من هم بپیوندم ;;)
پاسخ:
خوش اومدین :)))
یار مردان خدا باش که در کشتی نوح         هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را

:-سوووت

اونی که منو دعوت کرد هم صرفا هدفش فرهنگی بود! هیچ ربطی هم به تعداد نظرهای وبلاگ نداشت. :-"
پاسخ:
بله بله می دونم می دونم ... !!!
اصلنم شرط نبسته بود سه رقمی شدن نظرات :)))
این دود سیه فام که از بام وطن خواست، از ماست که بر ماست
:-""
اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم.. جواب تلخ می‌زیبد لب لعل شکرخا را

پاسخ:
تقلب ؟! نتچ نتچ نتچ ... !
نه نه! معلومه که نه! :))
 اصنم معلوم نیست که کیه :))
پاسخ:
:))))
آقا این 2 تا با هم گفتن :-"
من ت می دم :))

تنش درست و دلش شاد باد و خاطر خوش...که دست دادش و یاری ناتوانی داد
پاسخ:
:))
اوکی بابا شما برنده شدی ! :)))
آقا
بنی
تبریک مرد...
گند زدیم به اینجا :-"
همین دیگه :-"
میگ میگ :))))))
پاسخ:
تبریک میگم منم بهتون :)))
عاقا خسته نباشید ... ! :)))
دستم نداد قوت رفتن به پیش یار*** چندی به پای رفتم و چندی به سر شدم

من ول کن نیستم ب این سادگیا!
پاسخ:
:))))))
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۱ بنیامین دلشاد
به نام خدا
با سلام و احترام!
احترامن بدین وسیله بنیامین دلشاد از داشتن دوستانی همچون شما به خود می بالم ...
دو هفته پیش که من این کار را آغاز کردم مکانی خالی بود. شاداب نبود! همه تلاش های سابقم برای شادابی توسط نیروهای ماورای بلاگی از بین رفته بود. ولی با کمک شما دوستان در طول دو هفته ثابت کردیم شادابی اتفاقی نیست ... :)
به امید خوشحالی مداوم همه دوستان ...
(وبلاگ درخواستی داشتین بگید به فنا اش بدیم ... ;) )
این نامه را با یک شعر تمام می کنم:
زندگی باید کرد ...
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کم رنگ

زندگی باید کرد ...
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس

زندگی باید کرد ...
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان

زندگی باید کرد ...
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان

گاه باید رویید
             از پس آن باران ...
گاه باید خندید
             بر غمی بی پایان ...
لحظه هایت بی غم
             روزگارت آرام ...
 
سهراب سپهری :)
پاسخ:
مدت ها بود که وبلاگ من خشک و چروکیده شده بود...
اما دیگه نه .... !
من همین جا از شما تشکر می کنم که شادابی و طراوت را به وبلاگ این جانب آوردید...
حالا دوستانم هی راز شادابی وبلاگم رو از من می پرسن !

۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۲ بنیامین دلشاد
خدایی ذوق کردم +100 شد ادامه بدین اون نامه به معنی اختتامیه نبود =))
پاسخ:
:))))))))
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۲ بنیامین دلشاد
بهشون بگو از تن تاک استفاده کردی
پاسخ:
:))))
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۷ امیر کفشدار گوهرشادی
الآن قراره یه پست ثابت دیگه بیاد که به اون هم گند بزنیم یا همین آخریشه؟

پاسخ:
والا نمی دونم برنامه بچه ها چیه ! :))
ولی برای پست ثابت باید تا ورژن بعدی وبلاگ صبر کنید ! :{
در نتیجه یا همینو باید ادامه بدید، یا برید سراغ پست های غیر ثابت :)))
هی نگاه می کنم می گم بکنیم +۱۰۰۰؟ بعد با خودم می گم شوخیش هم حال می خواد :)) خسته ایم :-سوت
به هدف که گند کشیدن بود رسیدیم :-سوت مشاعره کنیم محض خوش گذرونی و اینا :-سوت
م بود آخرین شعر که شعر بنی بود
من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی

پاسخ:
:)))) حقیقتن هدف بزرگیه ... ! خیلی حال میخواد ! :)))
بله بله ... هدفم صرفن گند کشیدن بود ... اصن +۱۰۰ کردن نبود ... ! :پی

یادم آید که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم  /  پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم...

می رسد روزی که شرط عاشقی دلدادگیست
آن زمان هر دل فقط یک بار عاشق می شود

۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۱ سیدمهدی حامدموسویان
درگیر جنگ تن به تنم با تنی که نیست
دارم شکست میخورم از دشمنی که نیست
تو را من چشم در راهم
شباهنگام
که میگیرند در شاخ تلاجن،
سایه ها رنگ سیاهی
خب من منتظر این بودم که یکی تکراری بگه تا منم در یک اقدام ناجوانمردانه بندازم مشاعره رو تو لوپ! برو بریم!

یا چشم مرا ز جای برکن 
یا پرده ز روی خود فرو کش 
یا بگذار تا بمیرم
کز دیدن روزگار سیرم..!
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۷ امیر کفشدار گوهرشادی
ما را به جز خیالت فکری دگر نباشد / در هیچ سر خیالی زین خوب‌تر نباشد

سلمان ساوجی
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۴ امیر کفشدار گوهرشادی
در جهان بال و پر خویش گشودن آموز -- که پریدن نتوان با پر و بال دگران

--اقبال
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۵ امیر کفشدار گوهرشادی
ندانستم چو نیکو قدر ایام جوانی را
دلم خون می‌شود چون بشنوم نام جوانی را

--یادم نیست کی
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۶ امیر کفشدار گوهرشادی
اثر نماند ز من بی‌شمایلت آری
اری مآثر محیای من محیاک

--حافظ

بسه دیگه. من برم باز.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۹ سیدمهدی حامدموسویان
کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت
یا رب از مادر گیتی به چه طالع زادم

+صرفا چون از حافظ همینو بلد بودم گفتم B)
من مست و تو دیوانه، مارا که برد خانه؟  /  صد بار به تو گفتم، کم خور دو سه پیمانه
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۳ سیدمهدی حامدموسویان
همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست
همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت
تشریف ده عشاق را پرنور کن آفاق را
بر زهر زن تریاق را چیزی بده درویش را
آخر به چه گویم هست از خود خبرم؟ چون نیست
وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم؟ چون هست
آقا من شعر هام با ت داره تموم میشه :))
تو هیچ مباش تا نباشد هیچت
چون هیچ نباشی نبود هیچ ترا
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

+ممّد میتونی شعر جدید یاد بگیری
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم ...

مرا عشق بپرسید که ای خواجه چه خواهی
چه خواهر سر مخمور به غیر از در خمار

----
شعر بعدی رو خودت در پاسخ می دی (اگه کسی بعد من کامنت داد مشکل خودته شعرت باید با ر شروع شه با ر تموم شه! :-" )
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۲ منا مهدیزاده
رو سر بنه به بالین ...
تنها مرا رها کن ...

سودوعره دیگه ... !
پاسخ:
بهله بهله... سودوعر داشتن بد دردیه ! :)))
نه من از پرده‌ی تقوا به در افتادم و بس...
پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت...
پاسخ:
به ! آقا پویا ! :دی
س.لام! :دی
تو را نادیدن ما غم نباشد *** که در خیلت به از ما کم نباشد
+ مخلص داش پویا!
دیدی ای دل آخر آن مشکین سر زلفش چه رنگی بود؟
در گلستان خون به دل می خورد گل گر نوشخندی بود...

در کویری سوت و کور
در میان مردمی با این مصیبت ها صبور
صحبت از مرگ محبت مرگ عشق
گفت و گو از مرگ انسانیت است...
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۰ امیر کفشدار گوهرشادی
توی دریای نمور
می‌ریزن اشکای شور
می‌خونن - آخ که چه دل‌دوز و چه دل‌سوز می‌خونن!-

دخترای ننه دریا! کومه‌مون سرد و سیاس
چش امیدمون اول به خدا، بعد به شماس

احمد شاملو
ولی خداییش شعر نو نباید قبول باشه. از هر جاییش که دلمون بخواد می‌تونیم شروعش کنیم :)

پاسخ:
شعر من ؟! یا شعر کیانا ؟! مخاطب رو مشخص کن !‌ :))
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۲ امیر کفشدار گوهرشادی
مخاطب؟ :)
من اصلن با خودم بودم. 
پاسخ:
ببخشید من عینک نزده بودم :))) بعد نو رو خوندم تو ! عذر می خوام :)))
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۵ امیر کفشدار گوهرشادی
خب مثکه این جا دیگه مشتری نداره. خودم می نویسم باز:

سفر مپسند هرگز شهریار از مکتب حافظ
که سیر معنوی اینجا و کنج خانقاه اینجا
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من   /   وین حرف معما نه تو خوانی و نه من...
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
مگر خضر مبارک پی تواند
که این تنها به آن تنها رساند...

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۴ امیر کفشدار گوهرشادی
دلا دیدی که آن فرزانه فرزند
چه دید اندر خم این طاق رنگین

به جای لوح سیمین در کنارش
فلک بر سر نهادش لوح سنگین

حافظ
ناری ناری ناری ناری ناری ناری ، تو مگه  اناری داری
با ما نامهربونی با ما دل میسوزونی ، تو که با خنده هات دلو می تپونی
ناری ناری ناری ناری ، ناری ناری ناری ناری
ناری یار خوشگل نازی یار خوشگل ، با ما نامهربونی با ما دل میسوزونی
تو که با خنده هات دلو می تپونی ، ناری ناری ناری ناری
پاسخ:
دوست امیر هستی شما ؟!
چه وضعشه عاخه ؟! :|
سلام راستی ! :دی
:|
به نشانه اعتراض من ادامه امیر رو میرم و ن میدم
نکرد آن هم دم دیرین مدارا
مسلمانان مسلمانان خدا را...

پاسخ:
:))))
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۵ امیر کفشدار گوهرشادی
آره. این هم‌تیمی منه. الآن یه نقشه‌های شوم دیگه‌ای هم داره.
پاسخ:
:))))
اعتراض؟ نقشه شوم؟ ؟؟؟؟؟؟

اگه یه روز بری سفر، بری زپیشم بی خبر

اسیر رویاها می شم، دوباره باز تنهامی شم

به شب می گم پیشم بمونه، به باد می گم تا صبح بخونه

بخونه از دیار یاری، چرا می ری تنهام می ذاری

اگه فراموشم کنی، ترک آغوشم کنی

پرنده دریا می شم، تو چنگ موج رها می شم

به دل می گم خواموش بمونه، میرم که هر کسی بدونه

می رم به سوی اون دیاری، که توش من رو تنها نذاری

ا

پاسخ:
=)))
سلام به همگی. طبق هاهنگیه انجام شده قراره روز 5شنبه راس ساعت 6 یک فقره کانتست اسم فامیل در همین مکان (ینی کامنتای همین پست) برگزار شه. سینتکس کلیشم به این صورته ک ی حرف گفته میشه هرکی زودتر مواردو بفرسته نمره بیشتری میگیره!
فقط کسایی که آمادگی دارن اعلام کنن تا یه آماری داشته باشیم! اگه آمار قابل توجه بود ریز قوانین طی کامنت های بعدی به اطلاع خواهد رسید!

رییس هییت ژوری و رییس تشک!
وحید!
پاسخ:
ٌWade!
دوباره برنامه ریزی کردی ؟! :))
آفرین آفرین :)))‌ من که پایم ! :))))
من تا وقتی که شعری با معیار های ادبی من خونده نشه ادامه نمی دم :))
وحید.. دهنت سرویس :)))))
منم ناظر رسمی فدراسیون جهانی میشم :)))

بعدش هم اینجا مشاعره است محفل انس با ترانه های نسل جدید نیست که :))

پاسخ:
=)))
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۴ امیر کفشدار گوهرشادی
محمد قهر نکن دیگه :)

یار امشب پی عاشق‌کشی است
من نگویم، ز خدنگش پیداست

راز عشق تو نگوید هندی
چه کنم من که ز رنگش پیداست

-- امام خمینی (!!!)
in shera asilan
تو هوای گرم بندر توی بازار خرمشهر
دیدُمت با ناشناسی نفسُم در نمیاد

قلب مو ضعیفه دختر داره بوم بوم میزنه
اون غریبه کی باته
چی میگه بت چی میخواد ، چی میخواد

عینک ری بن اصلُم ، هرچی دارُم مال تو
نفسام تویی تو دختر همه دردات مال مو

میخرُم سال دیگه واست اِلنگوی طلا
تا ابد به پات میشینُم ، پات میمونم وُلله
پاسخ:
=))))
امیر قهر آخه ؟ :))
من باز هم ت می دم :-"
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود، از هر مژه چون سیل روانه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۱ امیر کفشدار گوهرشادی
با عرض معذرت از محمد و صرفن جهت رو کم کنی:

هله دان دان دان هله یه دانه یه دانه

یار مو مهربون مال آبادانه یه دانه

هله دان دان یه دانه

یار مو مال آبادانه


پاسخ:
=))))))
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۴ امیر کفشدار گوهرشادی
هر ذره که در خاک  زمینی بوده است
پیش از من و تو تاج و نگینی بوده است

گرد از رخ نازنین به آزرم فشان
کان هم رخ خوب  نازنینی بوده  است

--خیام :)

تو بدری و خورشید تو را بنده شدست
تا بنده‌ی تو شده‌ست تابنده شدست
زان روی که از شعاع نور رخ تو
خورشید منیر و ماه تابنده شدست
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۰ امیر کفشدار گوهرشادی
تو غافلی و سپهر گردان را
فارغ ز فسون و فتنه پنداری

تو گندم آسیای گردونی
گر یک من و گر هزار خرواری

--پروین
یار بیگانه مشو تا نبری از خویشم
غم اغیار مخور تا نکنی ناشادم
مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما
می پرستم کن تو عالم مستی امشب شبه یلداست
مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما
می پرستم کن تو عالم مستی امشب شبه یلداست
می زنم می پشت هم پیمونه پیمونه
امشبو جا خوش کنم تو کنج میخونه
بی خیال غصه ها با می خوش و مستم
انگاری امشب یکی غیر از خودم هستم!
پاسخ:
تقلب ؟! :پی
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۷ امیر کفشدار گوهرشادی
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

:)

تاریخ این حکایت گر از تو باز پرسند
سرجمله‌اش فروخوان از میوه‌ی بهشتی
من ت هام داره تموم میشه آقا ت ندین :))

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۳ امیر کفشدار گوهرشادی
Yeah I know I'm gonna be, I'm gonna be the man who wakes up next to you
When I go out, yeah I know I'm gonna be, I'm gonna be the man who goes along with you

(باید و بدی)

الکساندر ریباک بود
five hundred miles
پاسخ:
And I would walk 500 miles and I would walk 500 more ...
وقت است که بنشینی و گیسو بگشایی
تا با تو بگویم غم شب های جدایی
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۳۵ گیتی امیدوار
یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود
رقمِ مهر تو بر چهره ی ما پیدا بود
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۰۳ مهسا قزوینی نژاد
دل دوش هزار چاره سازی می کرد
با وعده ی دوست عشق بازی می کرد

+می گم منا این نظراتو برعکس کن. خیلی سخته هر بار باید یه کیلومتر بیایم پایین :-""
پاسخ:
کیفش به همینه بابا !‌:دی
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۷ امیر کفشدار گوهرشادی
دکمه‌ای به نام end روی کیبرد شما  تعبیه شده است که می‌توانید با آن در یک حرکت بیایید ته کامنت‌ها :)


پاسخ:
با تشکر ! :)))
البته این بچه ما با گوشی میاد ... end نداره :)))
در بحر فتاده ام چو ماهی
تا یار مرا به شست گیرد
دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما
گفت آنکه یافت می‌نشود آنم آرزوست
تا رفتنش ببینم و گفتنش بشنوم
از پای تا به سر همه سمع و بصر شدم
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۹ گیتی امیدوار
من بنده ی آن دمم که ساقی گوید
"یک جام دگر بگیر" و من نتوانم
من از آن حسن روزافزون که یوسف داشت دانستم
که عشق از پرده عصمت برون آرد زلیخا را
از همان روزی که دست حضرت قابیل
گشت آلوده به خودن حضرت هابیل
از همان روزی که فرزندان آدم
زهر تلخ دشمنی در خونشان جوشید
آدمیت مرد...
گرچه آدم زنده بود!
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
:دی

وانگهم درداد جامی کز فروغش بر فلک *** زهره در رقص آمد و بربط زنان می گفت نوش!
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۵ امیر کفشدار گوهرشادی
شنیدم ز دانا دگرگونه زین
چه دانیم راز جهان آفرین

نگه کن سرانجام خود را ببین
چو کاری بیابی از این به گزین

--فردوسی
نی حدیث راه پرخون می کند
قصه های عشق مجنون می کند...


جدی نگیرین وید یه شوخی ای کرد حالا :)))

پاسخ:
بد قولی ؟!
پیچوندن ؟!
داشتیم ؟!
آخه استقبال نشد که :-"

پاسخ:
:))))) 
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۸ امیر کفشدار گوهرشادی
در طبع جهان اگر وفایی بودی
نوبت به تو خود نیامدی از دگران

-- خیام

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۰ بنیامین دلشاد
یه وقتایی هست وجود داری
ولی نه حس کامنت داری
نه شعری ...
خواستم بگم به ظاهر شاید کم بیام ولی واقعن این جوری نیست ...
من هواتونو دارم ... :-" :)
پاسخ:
مرسی مرسی ... ! : )
ناظر روی تو صاحب نظرانند ولی *** سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۲ امیر کفشدار گوهرشادی
تا چند اسیر رنگ و بو خواهی شد
چند از پی هر زشت و نکو خواهی شد

گر چشمه‌ی زمزمی و گر آب حیات
آخر به دل خاک فرو خواهی شد

--خیام

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۲ امیر کفشدار گوهرشادی
این کامنته اشتباهی ۲ تا خورد. یکیشو پاک کن.
پاسخ:
Done : )
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۴ بنیامین دلشاد
این کامنت کلن اشتباهی خورد می تونی پاکش کنی! :-"
کامنت بنیامین عااالیی بود:))
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۲ امیر کفشدار گوهرشادی
ای بابا
چرا دل به کار نمی‌دین؟
من هی میام این‌جا می‌بینم هنوز آخرین شعر مال خودمه
:پی

پاسخ:
خسته ان ... خسته ... !
دین و دل به یک دیدن باختیم و خرسندیم
در قمار عشق ای دل کی بود پشیمانی

در این درگه که گه گه که که که که شود 
مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه.
ظاهرا همزمان شعر را فرستادیم و هر دو از     د     شد!!!

یارب مرا یاری بده تاخوب آزارش کنم 
رنجش دهم زجرش دهم خوارش کنم
محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت  /  مست گفت ای دوست این پیراهن است افسار نیست
ترک ما سوی کس نمی‌نگرد        
آه از این کبریا و جاه و جلال

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم

یک بار دگر خانه ات آباد،بگو سیـب

بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیاب... گشت و گشت...
قرن ها از مرگ آدم هم گذشت...
ای دریغ! آدمیت برنگشت...
تو دریای من بودی .اغوش باز کن 
که می خواهد این قوی زیبا بمیرد

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۲ گیتی امیدوار
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۷ مهسا قزوینی نژاد
رفتی آن گونه که نشناختم از فرط لطافت
کین تویی یا که خیال است از این هر دو کدامی
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۰ گیتی امیدوار
یک جهان بر هم زدم وز جمله بگزیدم تو را
من چه می کردم به عالم گر نمی دیدم تو را
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۳ مهسا قزوینی نژاد
اگر مرگ داد است بیداد چیست؟
ز داد این همه بانگ و فریاد چیست؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۱ گیتی امیدوار
ترسم ای فصاد اگر فصدم کنی
نیش را ناگاه بر لیلی زنی
من کیم لیلی و لیلی کیست من
ما یکی روحیم اندر دو بدن

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۵ مهسا قزوینی نژاد
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۷ گیتی امیدوار
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۰ مهسا قزوینی نژاد
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت، با دشمنان مدارا
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۲ گیتی امیدوار
آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۷ مهسا قزوینی نژاد
در ره منزل لیلی که خطر هاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۳ گیتی امیدوار
یا رب این کعبه ی مقصود تماشاگه کیست
که مغیلان طریقش گل و نسرین من است
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۴ مهسا قزوینی نژاد
تا تو نگاه می کنی، کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو، این چه نگاه کردن است
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۴۳ امیر کفشدار گوهرشادی
تا به کی باید رفت
از دیاری به دیار دیگر
نتوانم، نتوانم جستن
هر زمان عشقی و یاری دیگر

--فروغ فرخزاد
روزگاری آنچه با من کرد استغنای تو
گر بگویم گریه‌ ها بر روزگارم می‌ کنی
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت
باز آید و برهاندم از بند ملامت


۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۰ امیر کفشدار گوهرشادی
تا به بازار جهان سوداگریم
گاه سود و گه زیان می‌وریم

گر نکو بازارگانیم از چه روی
هرگز این سود و زیان را نشمریم

جان زبون گشته است و در بند تنیم
عقل فرسوده است و در فکر سریم

روح را از ناشتایی می‌کشیم
سفره‌ها از بهر تن می‌گستریم

-- پروین اعتصامی
می‌شد آن کس که جز او جان سخن کس نشناخت        
من همی‌دیدم و از کالبدم جان می‌رفت
200 هم شد...300... 400... جدی باید 1000 شه :-" منا این پست رو حذف کنی نفرینت می کنم :)))))

پاسخ:
:))))
اتفاقن داشتم فکر می کردم که این پست رو بزارم تا ابدیت بمونه :))) حیفه ! :)))
توانا بود هرکه دانا بود 
زدانش دل پیر برنا بود
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را        
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۹ امیر کفشدار گوهرشادی
ابر آمد و باز بر سبزه گریست
بی باده‌ی گل‌رنگ نمی‌باید زیست

این سبزه که امروز تماشاگه ماست
تا سبزه‌ی خاک ما تماشاگه کیست

--خیام

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۴ بنیامین دلشاد
برو یک وبلاگ دیگه بزن این رو واگذار کن!
پاسخ:
=))))
تا بر دلش از غصه غباری ننشیند        
ای سیل سرشک از عقب نامه روان باش
حافظ :-سوت

شب رفت و حدیث ما به پایان نرسید
شب را چه گنه حدیث ما بود دراز
مولانا :-سوت

زین همرهان سست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
جانم ملول گشت ز فرعون و ظلم او
آن نور روی موسی عمرانم آرزوست

تو با ناز به صد راز کنی اندر سرم صد قصه آغاز
من آن مرغ من آن باز کنم من در هوایت بال و پر باز

زلف را گفتم سیه چونی بخود پیچید و گفت
هر که با خورشید بنشیند شود رنگش سیاه
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۹ گیتی امیدوار
همه کارم ز خود کامی به بد نامی کشید آخر
نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل ها
از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار
صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۵۱ گیتی امیدوار
در نهانخانه ی جانم، گل یاد تو، درخشید.
باغ صد خاطره خندید،
عطر صد خاطره پیچید.
دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۸ گیتی امیدوار
دل می رود ز دستم صاحبدلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا 
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۶ امیر کفشدار گوهرشادی
ای صبا با ساکنان شهر یزد از ما بگو
کای سر حق‌ناشناسان گوی چوگان شما

گرچه دوریم از بساط قرب همت دور نیست
بنده‌ی شاه شماییم و ثناخوان شما

--حافظ :)

آواره ی آن چشم سیاهت شده ام  /  بیچاره ی آن طرز نگاهت شده ام...
هر بار مرا مینگری میمیرم  /  از کوچه ی ما میگذری، میمیرم...
مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخواست، مشکل نشیند
دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین  /  به علی شناختم من به خدا قسم خدا را...
+میلاد امام علی و مناسبت و این حرفا :)
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بر خاست فک کنم میشه بلند شدن؟‌ :)))))))))))
بر خواست نوشتم :-سوت گیر ندین دیگه خودم اصلاح کردم :دی
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۸ بنیامین دلشاد
دیگه با این جا حال نمی کنم :-/
پاسخ:
منم : )
ای که دائم به خویش مغروری  /  گر تو را عشق نیست معذوری
گرد دیوانگان عشق مگرد  /  که به عقل عقیله مشغولی...
مشهوری* 
بچه ها حرف زدن قاطی کردم  یه لحظه :))
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۳ امیر کفشدار گوهرشادی
ایده‌ی جدید بزنیم دیگه ...

خاطرات راست و دروغ خنده دار بنویسیم.
پاسخ:
=))))
منا جان! فکر کنم بچه ها با همون شعر ها بیشتر حال می کردند...:)
پاسخ:
عاقا رفتن خودشون دیگه... من که کاریشون نداشتم ! :دی
بچه ها خستن... میفهمی؟ خسته...
اوه مای گاد. همین الان من اتفاقی داشتم وبلاگ بیانو میدیدم و برای اولین بار دقت کردم که اسم تنها راه یافته خانم به مسابقات فولان مونا مهدی زاده ست. و یادم اومد که شمام مونا مهدی زاده این و اوه مای دیر گاد. وات د هل ایز گویینگ آن هیر؟ تنها راه یافته خانم به مسابقات برنامه نویسی فولان برای منم کامنت میذاره. اوه ه ه ه ه ه مای گااااد :)))))))))

نه حالا خونسردی خودمونو حفظ کنیم :))‌ اگه شما همون مونا مهدی زاده هستین ایشالله روز به روز قله های موفقیت رو طی کنین و پیشرفت و ترقی و موفقیت و اینا خلاصه :D
پاسخ:
=))))))))
سلام.
آره خودمم :))))))
مرسی مرسی :))))
منا هستم البته... هی مونا می نویسن ! :)))
منم به نشانه اعتراض الان میرم وبلاگمو میترکونم:|
پاسخ:
eh!
نکن اینکارو...
روزی خواهد آمد که اینجا دوباره آباد خواهد شد ... !
امیدت را از دست نده فرزند :))))))
من خودم مالک ۶۱ تا از کامنت های این پستم :))
پاسخ:
=))) شمردی ؟
با توجه به شناختی که از من داری آیا معقوله بشمارم؟‌ :))))
اسمم رو سرچ کردم :-سوت :))

پاسخ:
=)))))
میگم ... ! کمرم شکسته بود اصن ... ! :)))
29 تا /D:\
پاسخ:
Yay \:D/ :D
محمد تو 62 تا کامنت داریا! اشتباه نشمردی؟ P:
+منم با این شدم 30 تا! :دی
پاسخ:
=)))
خوب با اون کامنت آخریه می شم ۶۲ :-سوت
با این می شم ۶۳ تا :))
حس می کنم تو رنکینگ اول باشم :))
پاسخ:
ای بابا ای بابا ... :)) اصن واجب شد نمره TA رو بدم.
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ محمد محزون
عهههه چه خوشکل شده اینجا /:دی\
پاسخ:
مرسی مرسی... هنوز در دست تعمیره البته...
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۴ مهدی جباری
سلام خانوم فانتزی !!!
خوبی؟؟ با تبادل لینک موافقی ؟؟؟
اگه اره لطفا با اسم "سرگرمی تفریحی مکافان"لینک کن و بهم خبر بده تا لینک شی ...
منتظرم
مرسی....
بهم سر بزنی خوشحال میشم...

پاسخ:
سلام
مرسی!
نه متاسفانه...! :دی
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۴ امیر کفشدار گوهرشادی
  • این فیلد نمیتواند خالی باشد



پاسخ:
:دی
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۵ بنیامین دلشاد
پست مظلوم ...
تو هم رفتی قاطی همه پستا؟ :-/
پاسخ:
نه دیگه بنده خدا اون بالا واسه خودش لینک داره ! :دی
اااااااااااااا
یادش بخیر اینجا :-آر
چه خوشی گذشت :))
من خسته ام کامنت نمی دم ولی هستم :-آر
الان کلی از این پست گذشته... منم نمره TA هامو از منا گرفتم :))
یاد باد آن روزگاران یاد باد :-سوت
پ.ن : بهرام که گور می گرفتی همه عمر / دیدی که چگونه گور بهرام گرفت :))

پاسخ:
=)))))))
ای بابا... خسته نباشید :پی
۲۴۷ نظر O_O
+ چه مشاعره ای ((((-:
پاسخ:
دیگه کار تیمیه بچه هاست دیگه... ازشون بترس :)))
این نظراتش از کودوموره؟:-" جواب کودومو بدم؟:-"
پاسخ:
از بالا به پایینه :دی ینی جواب پایین ترین :دی
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ بنیامین دلشاد
250 امین کامنت :{{{{{{

فک کن مسبب تب های بالای وبلاگ کسی باشی ... B-)

من و سودوعرت فقط به این افتخار نایل شدیم :{
پاسخ:
:)))))))
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۷ مستر اصغر
الان بعد عمری اومدم اینجا و چقد خاطرات برام زنده شد :)
دم همتون گرم...
پاسخ:
کیستی شما؟ :)))
خوش اومدی :دی
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۹ محمد محزون
۲۵۲ امین کامنت :))
منا رفته بودم شریف تینکی IB
پاسخ:
=))))
یادش بخیر... :))))
خب خب ؟
۲۱ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۰ محمد محزون
دستم خورد ثبت شد
آره رفته بودم شریف تینکی IBM بود عجب چیزی :)) جات خالی :))

پاسخ:
اووووووووففف!!! ندیدمش من !!! جام خالی واقعن...
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۹ گیتی امیدوار
چه قدر زیاد گذشته :))))
هنوز هم جالب ترین پستی ه که فکر کنم همه مون هر چند وقت یه بار میایم نگاهش می کنیم ......
پاسخ:
اوهوم :)))
الا ای آهوی وحشی کجایی
مرا با توست چندین آشنایی
دو تنها و دو سرگردان دو بیکس
دد و دامت کمین از پیش و از پس
بیا تا حال یکدیگر بدانیم
مراد هم بجوییم ار توانیم


پاسخ:
واااای :')
چقدر خاطره زنده شد... :')

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی