...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



یه خصوصیت عجیب دیگه ای هم که دارم اینه که زیادی امید دارم به همه ! :دی

مثلن...

فکر میکنم سوپرمن طور لحظه آخر میرسه و همه چیزو درست می کنه!

یا مثلن اسپایدرمن طور از سقف آویزون میشه و ...

یا بتمن طور شبونه و تو تاریکی میاد... با همون لباسه نامرئی ای که شبا می پوشید...

یا اررو طور به یه تیر خبراشو میخ میکنه به دیوارم و میره...

حتا تو حموم هم آکوامن طور از زیر آب میاد بیرون...

و می تونم ادامه بدم هنوز...


ولی فلش طور اومد و همه چی رو تموم کرد و رفت...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۱)

حتی ددپول طور اومد گند زد به همه چی :دی
پاسخ:
به خدا پنج دقیقس دارم سعی میکنم بفهمم اینی که میگی کیه... :-"
اولش فکر کردم منظورت daredevil بوده... ولی دیدم تهش یول عه نه ویل!
بعد هیچی یادم نیومد که یول داشته باشه آخرش... گفتم شاید بول عه !
بعد تنها چیزی که به ذهنم رسید ردبول بود :))))
بعد این احتمال رو دادم که پول باشه! و ناگهان فهمیدم که deadpool بوده
و برهنه از خانه بیرون شتافتم و فریاد اورکا اورکا سر دادم !‌ :)))
ولی خلاصه من بیشتر دی سی میشناسم تا مارول :)))
یعنی اسپایدرمن رو ذکر نمیکردی یقین پیدا میکردم در دنیای دی سی به سر میبری!!!
پاسخ:
اتفاقن میخاستم که ذکر نکنم دقیقن چون مارولی بود...
ولی خب شخصیت آویزون شونده بهتری به ذهنم نرسید که جایگزین اسپایدرمن کنم...
من دنیای امیدت رو دوست دارم!!! عجب دنیایی!!! فقط امیدوارم سرد نباشه!!!
پاسخ:
منم دوسش دارم...
سرد...
cold never bothered me anyway ;)
من مارول فنم :دی اما دی سی رو هم دوس دارم تا حد زیادی و اینا. می شه یه جور دیگه گفت حتی:
-هالک طور اومد همه چی رو ترکوند! HULK SMASH!
پاسخ:
ای بابا... من مارول رو هیچوقت اونقدری نشناختم که بخام فنش شم :))
هالک طور نا خوداگاه بهش یه حالت عصبانی میده...
عصبانی ای نبود که...
هالک با مغزه بروس بنر طور مثلن :)))
من ترجیح میدم مگنتو(magneto) طور یه خبیث باشم ولی کسایی که دوستشون دارمو در امان نگه دارم.
نمیدونم شاید دارم اشتباه میکنم.
پاسخ:
مگنیتو دوست...
چه جالب اصن سمت اکس من نرفت ذهنم...
کار خوبی می کنی :)
cold never bothered me anyway ;)'
من دیگه حرفی ندارم ! لت ایت گو! 


پاسخ:
:)
I',m a Super Man TOVR! :D
I'm here to make all things fix! :D
:*
Just tell me what should I do?
پاسخ:
TOVR ? :)))

:)

مرسی... :)
"پو"(->کونگ فو پاندا) هم هیرو حساب میشه؟

پاسخ:
من عاشقه پو ام... ! :دی معلومه که میشه !
یه پا پلیس فتا بوده برای خودش!

پاسخ:
:))
پست جدید!
میخوایم...
پاسخ:
نمی دانم چه بگویوم :دی
سلام !
میبینم وبلاگ تغییر کرده !
اما پست ها همان ۱۰ خطی ها هستند !!!

راستی عکستان را تغییر دهید ... لاقل از دور شبیه رتبه ۳ تجربی هستید ! (:
آپیم :دی مزین نمایید .
پاسخ:
به ! سلام ! از این طرفا ؟ :دی
همان ۱۰ خطی ها... :)
عکسم خوبه... :))) رتبه ۳ تجربی ! =)))
حتمن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی