...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

متنفرم از اینکه بودن یا نبودنت با هم فرقی نداشته باشه ...

// I hate it ... I hate it ... I HATE it ...
منا مهدیزاده

نظرات  (۷)

۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۳ بنیامین دلشاد
با این که تابلوعه هیچ ربطی به پست من نداره 
ولی مفاهیم توش هموناست!
فرق اینه تو متنفری که بودن یا نبودن کسی برات فرقی نکنه
من متنفرم که بودن یا نبودنم برای بقیه فرقی نکنه :دی
پاسخ:
فکر کنم همه متنفر باشن از اینکه بودن و نبودنشون با هم فرق نکنه ...
این "کسی" از کجا اومد ؟! چون سوم شخص گفتم نتیجه گرفتین که راجبه "کسی" عه ؟! :))
خودمو می گم ... !
:دی
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۲ محمد محزون
فرق داره... چه بودن کسی برای منا... چه بودن بنیامین برای ما... فرق نداشت که زندگی جاری نبود...

+ من از همین کامنت اعلام می کنم بنیامین مهمه برا ما :دی



پاسخ:
"کسی" همچنان ؟! :))
باید حتمن می گفتم بودن و نبودنم ؟! :))
فرق داره ...
ولی خب گاهی حس می کنی برای یکی اونقد مهم نیستی که اون برات مهمه ...
و این اذیت کنندست ...

منم اعلام می کنم که ما همه بنیامین را دوست می داریم و بسی مهم است برامون ! :{
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۲ سیدمهدی حامدموسویان
 میدونی کلن آدممای زیادی نیستن که دوستشون داریم:( بعضیا رو کمتر,بعضیا رو بیشتر...
بعضی از اونایی که کمتر دوستشون داریم وقتی یه همچین رفتاری نشون میدن ممکنه بشه یه what ever گفت و گذشت...
ولی اونایی که باهشون صمیمی تریم وقتی یه همچین کاری میکنن...سردرگم میشیم,من هم متنفرم...


منم با اینکه میترسم ولی باید اعلام کنم که من نیز بنیامین را...:D
پاسخ:
اوهوم ... موافقم ...

ترس ؟! بنیامین که ترس نداره ... :))
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۶ عرفان خانیکی
اره!
من اینو بگم که باید می گفتی خودم!:دی
من هم از همین تریبون میگم بنیامین برای ما بسیار مهم است!:دی
پس با حداکثر آرا تصویب شد!:{
پاسخ:
:دی
آخه مدل حرف زدنه منو دیدی که ...
کلن اینطوریم که می دونی ... سخته که فلان باشی ...
بعد خب راجبه خودمه ...
ولی یه طوریه که انگار دارم با یکی حرف می زنم ...

بلی بلی ... بازم من می گم ... یه بنی بیشتر نداریم ... !‌ :دی
منا سوم شخص نگفتیا! دوم شخص گفتی :دی
پاسخ:
هوممم ... :-؟
ولمون کن بابا ...
گوهر شدی ؟! :پی

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۴ بنیامین دلشاد
چه بازخوردی داشت کامنتم ... !
یه جوریه کامنتا حس می کنم پست مال منه انگار!
همونی که می گفتی اذیت کننده ... :)
خیلی از دوستا یه رفرنس شدن صرفن به یه مشت خاطره ...
اتفاقایی که همگی تموم شدن ...
و الان مثل این که قراره با آدم های جدید بیافتن ...
شاید این پیشرفت های ارتباطات باعث شده ما فکر کنیم روابط ما محدود به مکان ما نیست و حقیقت این باشه که هست ... من کم کم کل دنیام داره می شه دانشگاهم :) + آدمای توش ...
پاسخ:
: )
اوهوم ... هست ... خیلی محدود به مکان عه ...
دانشگاه خیـــــــلی خوبه ... ! /D:\
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۸ امین جهانی
چه پست چالش برانگیزی !!!!!
پاسخ:
عه سلام !
چه همه جمعن تو وبلاگه من :)))
چالش بر انگیز ... ! نایس ! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی