...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


خب من که خودم تو هوا بودم اصن ...

بدتر شده حالا ...

ینی خیلی بهتر شد اولش ...

ولی دوباره ...


/* کیانا ... : (

 نذار من خریت کنم لطفن ... : ( */


// بالاییه بیشتر از یه خط بود مجبور شدم اون مدلی کامنتش کنم ... :-اسکل =))


// عکسامو میگین نمی فهمین ربطشو با متن ... پس اینو عمرن بفهمین ... تلاش نکنین ... ! ; )


// من امشب یه خریتی می کنم آخرش ... :|||||||

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

یه دو سه بار که با دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنت درست میشه ;)
منااااااااااااااااا!

پاسخ:
نمیشه : (
لایک به طرز کامنت کردنت =)))
پاسخ:
: )) :-"
عاقا خجالت نمیکشی/؟
پاسخ:
نه ! : ))
عالییییییییییییییییییه
کاراتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد.
پاسخ:
liar ... ?!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی