...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 


راستش را بگویم ... خسته شده ام ...
از همه چیز ... از همه کس ... از خودم ... از تو ...
تو ای که یک ماهی می شود در تلاشم تا برایت بنویسم ...
تو ای که هی می خواهم توصیفت کنم ...
تو ای که سعی می کنم دوستت بدارم ...

اما ...

ببخش مرا ...
نمی توانم ... نمی شود ...

شیشه احساساتم را یکی بد شکسته ...
سخت است برایم ...
سخت است که دوباره اعتماد کنم ...
سخت است که دوباره باور کنم ...
سخت است که دوباره دوست بدارم ...

ببخش ... نمی توانم ...

// کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ ... کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم ...

 

 

 

 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷ محمدرضا فلاح
سلام علیکم
وبتون واقعا زیباست

همتتان مستدام
پاسخ:
سلام ...
ینی باور کنم خوندی ... ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی