...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



نمی فهمم ... ! واقعن نمی فهمم ... !


انگار که من تو بهشت بودم ... !

و پرتش کردم تو جهنم ... !


از جهنمی که برای من درست کرده خبر نداره ... !



شاید که من تحمل ام زیاده ...

شاید که من اعتمادم به آدم های دور و برم کمه ...

شاید که من وجدانم اذیتم می کنه ...

شاید که من شعور دارم اصن ... !


نمی فهمه ... نمی فهمه ... نفهم !


شاعر می فرماید :

So many things that you wish I knew , but the story of us might be ending soon

ولی قضیه soon نیست ... قضیه long time ago عه ... !


درسته که من کینه ای نیستم و همیشه بدون فکر می بخشم  ...

ولی قضیه بخشیدن نیست الان ...

قضیه تکرار اشتباهه ... حتا یه گاو هم از یه تپه دو بار نمی افته پایین ... !


فرصتشو داشت ... استفاده نکرد ...

چطور می خواد جواب اشک های منو بده ... ؟!


به قول پل استر :

آدم فرصت های اندکی دارد ... بعد زندگی پیروز می شود ...


// I wish nothing but the best for you , too 


// Happy , free , confused and lonely at the same time ... it's miserable and magical ... ! 


// Warnning  : شاید این من نیستم که داره حرف می زنه ... شاید فشار پروژه و ددلاین و کلی کد نزدس ... شاید اینهمه کافئینیه که تو خونمه ... شاید ... !

منا مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی