...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

هومممم ... !

چی بگم آخه ؟! :))

حقیقتن حرفی برام باقی نمونده ... !


***


زانو هامو جمع کردم تو دهنم سرمو گذاشتم روش و دارم نگاش می کنم ...

بعد اونم نگام می کنه ! (پیشرفت کرده ! ;))

نگاه شرم انگیز ناکش می چرخه ولی ... !


+بسه دیگه انقد نگام نکن ...

سرشو توی دستاش قایم می کنه ... !


اصن من به کنار ...

شما قضاوت کنین !

گیگیری نیست ؟! :{


// می دونم می دونم !‌ گندشو در آوردم ... !


// آخه هی دوست دارم پست آپ کنم موضوع ندارم ... !


// از هرگونه موضوع استقبال می شه ... !‌ :دی

منا مهدیزاده

نظرات  (۹)

na kheiram kheiliiiiii ham khoubeeeee ....... 8-> ...... aslan ham man ke goftam che hessi dRam be inja ....... 8-> pas harfi nabashe >:p :D .......

khodam dashtam fekr mikardam ye up konam dar morede cafe o in chizaaaa 8-> baaad asan hoselash nis Bshtar az in ham hich fekri dar moredesh nakardam :D 
پاسخ:
:دی ... راسسی من قرار بود شماها رو مهممون کنم نه ؟! :-سوت
mehmoun? :-? nemidounam valaaaa ...... man chizi yadam nemiad ....... :-s 
پاسخ:
چرا چرا ... ازم قول گرفته بودین بعد کنکور ببرمتون بیرون ... ! حالا اگه یادتون نمیاد که منم تکذیب می کنم ! :دی
مونا...
از دیدنت خوشحالم!
پاسخ:
منم منم !‌ :دی :-هورا !
البته من منا هستم ! :دی
vaaziate hafezeye man ro etela nadRi aya? ...... nagoftam ke che goldfishiam? albate baghie ham behtar az man nistan ha vali khob man peigiri mikonam agar yadam mound :-" :D
پاسخ:
:)) نه دیگه ... بهونه دستم دادین ! من تکذیب می کنم همه چیو !‌
ﺍﻫﻢ !
ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺻﺤﻨﻪ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺤﺚ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺮﺩﻧﻪ :-"
ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﯿﺮﯾﺒﻮﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼﺑﺒﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ :{
ﺗﺎﺭﯾﺨﺸﻮ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻦ ﺩﯾﮕﻪ :>
پاسخ:
:))) سلام پرند ! :>
شما یک سمس با مضمون "من پرند هستم !" به من بده !
در اولین فرصت بیرون می برمت ! :)
آقا پرند که تنها نمیاد !!:-""" مگه میشه ؟:-""" ;;)
ما و پرند نداریم که :-" همه یک پیکریم !! :>
منم میخوام خب :((
پاسخ:
به !‌ سلام فائزه !‌ :دی
ماشالا جمع همتونم که جمعه !
آخه به پرند قول تنهایی داده بودم !
یه دور دسته جمعیم می برمتون بیرون خب ! :دی
اگه بقیه رو ببری بیرون منُ نبری خودمُ از درخت آویزون میکنم :- حسودی :- خود لوس کردن

صرفا خواستم از همین تریبون اعلام کنم که منم هستم! همین دیگه :-"


پاسخ:
:))) پشت اون ابرا قایم شدین دونه دونه می پرین بیرون ؟!
سلام ملیکا ! :دی
چشم چشم !
گفتم که همتونو با هم می برم ! :دی
بعله بعله ;;) الان لازم ـه بگم که خواننده ی خاموش تشریف داشتم ;;) :-""""
ای جانم !! الان در مضیقه قرار گرفتی ؟:-""" ×_×

@پرند داشتیم ؟:-"""" =))
پاسخ:
هوممم ! :دی
نه در مضیقه  (چه اسم سختی ... !) قرار نگرفتم !
یه دور بهتون قول داده بودم که همتون رو با هم ببرم بیرون !
قبل کنکور بود !
بعد دیدم کسی یادش نیس سعی کردم تکذیب کنم ... یهو دونه دونه ظاهر شدین ! :)))
هرجا سخن از مفت خوری باشد حضور ما نیز می درخشد :>
پاسخ:
:)))))
به هر حال خوش حال شدم از حضورتون !‌:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی