...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



می‌ارزید!!!

همه‌ی اون منتظر موندنا...

اون غرغر کردنا...

دل‌تنگیا...

همه‌ی‌ همه‌شون می‌ارزید!!!

یکی از بهترین روزای زندگیم بود :]


// در راستای عنوان هم می‌تونید برین اینو ببینین :))

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

واااای چه آهنگ خوبی :))))))))))))))) شاد گشتم :)))
35 ثانیه =)))))
پ.ن. خوش باشی :* :)
پاسخ:
۳۵ ثانیه؟ =))) من یه سااااعت و خوردی تحمل کردم تا گوشم سوت کشید =)))
توام همینطور :] :**
آخه چرا باید برای اولین بار در عمرم همچین لینکی رو شب قبل از امتحان پیدا کنم ؟؟؟ 


پاسخ:
=)))))))))))
بابا ایووول من ۳۵ ثانیه گوش دادم از زندگی سیر شدم =))))))))
:**
پاسخ:
خووووبه که :)))) :***
;;) به به یه مدت نبودم اینجا دوباره عوض شده که .....
چه خوبه آهنگه :))))))
پاسخ:
سلام علیکم...
بله دیگه... عوض میشه... میشناسی منو که :پی
خیلی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی