...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


من از وبلاگم برای تخلیه احساساتم استفاده می کنم...

فکر کنم همتون می‌دونین ;)

پس یه لطفی میشه بهم بکنین و اینارو وارد دنیای واقعی نکنین؟

احساس امنیت و آزادی بیانمو ازم نگیرین؟

به طور خلاصه این حس وحشتناکی که الان دارم رو بهم ندین؟ :)

منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

چشم! یه منا که بیشتر نداریم!
من به شخصه قول میدهم که تمام تلاش خویش را نموده که نوشته هایت را وارد دنیا نکنم!
+درسته که از رو نوشته ها میشه حالت کلى روحیات یه ادمو تو اون زمانى که داشته اونو مینوشته حدس زد، ولى به نظرم معیار دقیقى نیست! خیلى سوتفاهم ایجاد میکنن نوشته ها! منم خیلى وقتا دچار خودسانسورى شدم تو وبلاگم

پاسخ:
کیانا!!
شما بیا اصن ببینیمت تو دنیای واقعی اشکال نداره اگه ازین کارا کردی!!!
دلم برات تنگ شده خر!
منم دلم برات تنگ شده >:)<
ازونجایى ک امتحاناى من زود تر تموم میشه، امتحانات تموم شد خبرم کن 😎
پاسخ:
باشه :) :**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی