...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

 

 

 

اسپاتیفای واسه خودش داشت آهنگ پخش می کرد تا به این رسید...
درست وقتی داشتم بهش فکر می کردم...
درست وقتی پر شده بودم ازش...
هروقت بیشتر فاصله میگیرم... بیشتر بر میگرده انگار...
انگار haunt ام می کنه..
خودش... خاطراتش...
نمیدونم باید چیکار کنم...
خسته شدم از ندونستن...
نه میشه فاصله گرفت...
نه میشه نزدیک بود...
توی یه برزخ لعنتی گیر کردم...
یه برزخ لعنتی که هیچ راهی برای فرار ازش ندارم...
فقط منتظرم که زمان خود به خود جدامون کنه...
از دل برود هر آنکه از دیده برفت... نه؟!
 

 

 

منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

از دل برود هر آنکه از دیده برفت... هممم شاید به نبودنش عادت کنی ولی به نظرم هیچ وقت کاملل از دلت نمیره !!

پاسخ:
به اندازه کافی کمرنگ میشه که دیگه خاطراتش اذیتت نکنه... شاید هر چند ماه/سال یه بار یه سری خاطرات از ذهنت بگذرند فقط... :)
آره شاید ... ولی همون چیزای کمرنگ کم اذیت نمیکنن !
پاسخ:
وقتی جلوی چشمت نباشه دلیل های کمتری برای یادش افتادن داری... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی