...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


میخام جیغ بزنم...

از ته دلم جیغ بزنم...

میخام فریاد بکشم و صداهای توی سرمو خفه کنم...

میخام سرمو بکوبم به دیوار تا همه این تصویر ها محو بشن...

میخام برن فقط...


منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۰ در انتظار گودو
http://m.youtube.com/watch?v=pkV4vEMp2pI
پاسخ:
هومم من monster - skillet منظورم بود...
ولی monster - imagine dragons هم خوبه...
Good choice :)
فکر کنم جیغ خالی هم جواب بده:| خشونت چرا!؟؟؟
پاسخ:
شاید :)
مس افکت بازی کن :دی
پاسخ:
میدونی یه حقیقتی هست...
I suck at shooter games!!!
ولی حالا شاید امتحان کردم :)
سرتو که می کوبی به دیوار جوری بکوب که تینکی به من برسه :دی

پی نوشت: مهم نیست که فکر کنی لوس شده قضیه :)) من به حرف بقیه اهمیتی نمی دم برای رسیدن به هدفم :|

پاسخ:
=)))))
ها ها... من به این زودیا نمیمیرم :پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی