...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


با این که کاملن غیر منطقیه...

ولی هنوزم ته دلم میخواد که اولیت داشته باشم...

ولی متاسفانه هیچوقت نداشتم...

همیشه "کار" هست...

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

سلام!
من ۲ سال از دوران لیسانسم رو کار هم میکردم!
برنامه‌نویسی! :))
پول بدی هم درنیاوردم!
۳ سال پیش حقوقم بود ۱.۷! برای دانشجو بد نبود انصافا!
ولی بعد از ۲ سال کار کردن، از کار خسته شدم!
عاشق یاد دادن و یاد گرفتنم!
درآمد اصلا برام اهمیتی نداره!
خانواده دارن حرص میخورن ازم!
تو هم به این میرسی که کار نکنی!
شاد باشی و خوب!
پاسخ:
سلام!
:)
اون "کار" ای که نوشتم معنیش این کار نیست :)
منم علاقه ای به کار کردن ندارم!
کارمو دوست دارم ها... ولی از اولم برنامم این نبوده که طولانی مدت توی شرکت کار کنم :)
صرفن از پارسال تا حالا کار می کنم چون حقوق و ساعت کاریش خیلی ایده آله و من در حال حاضر برای برنامه های آیندم نیاز دارم که یه مقدار پول ذخیره کنم :)
شت... قشنگ یه لحظه حس کردم اینو قبلا من نوشتم الان تو گذاشتیش تو وبلاگت!

پاسخ:
:)
استرپتو :|
پاسخ:
وات؟
کاش واسه منم کار بود..
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی