...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


گاهی وقتا فکر می کنم

که صرفن دارم دنبال یه بهونه میگردم

که ناامید شم

و برم خودمو یه گوشه جمع کنم

و به حال خودم گریه کنم...

آدم انقدر pathetic آخه؟ :-/


نمی دونم منا امیدوار سرحال که هیچوقت ناامید نمیشد رو کجا گم کردم...

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

سلام!
امیدوار باش! البته به خدا!
وگرنه هرجای دیگه به هرچیز دیگه امید داشته باشی، تهش ضایع میشی!
شاد باشی و امیدوار!
پاسخ:
سلام!
از خدا که نمیشه ناامید شد هیچوقت... یه منبع بی کران خوبی ـه :)
ولی از خودش میتونه ناامید شه آدم... از تواناییش... از ظرفیتش... از تمام چیزهایی که فکر میکرده هست و میبینه که نیست...
سلام!
جز خدا به کسی نباید امیدوار باشی!
امید به خدا و همت و تلاش خودت!
وگرنه هرچیزی دیگه ناامیدت میکنه! مثل اطرافیانت! مثل همه‌چیز غیر حق!
شاد باشی و سرزنده!
پاسخ:
سلام!
:)
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۳ بنیامین دلشاد
منای امیدوار سرحال :->

پاسخ:
:)
چقدر اسم شما برای من آشناست ! چقدر !
پاسخ:
سلام بانو :)
نمیدونم... شاید بشناسیم همو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی