...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



الان فهمیدم...

ریشه همه مشکلاتم همین اتاق لعنتی ـه...

منا مهدیزاده

نظرات  (۶)

سلام!
ریشه همه مشکلات ازماست! به اتاق بی‌زبون گیر نده!
مشکل از خود ماست!
از درونه!
سلامت باشی و خوب!
پاسخ:
سلام!
:)
من با gnome عقد اخوت بستم اصن یه وضعی! :))
یه مدت lxde کار کردم، ولم دلم طاقت دوری gnome نداشت!
و از kde متنفر هستم! :))
پاسخ:
:)))
نه،‌ اذیت نمیکنه!
البته حقیقتش من تمام قابلیت‌های بصری موجود رو دیسیبل کردم!
عملا گنوم من برای خالی نبودن عریضه‌ست! و اینکه بشه بروزر داشته باشم!
وگرنه همه کارها جز بروزر در ترمینال انجام می‌پذرید! :))
ولی اذیت نمیکنه! شایدم اذیت میکنه من نمیفهمم! :))
پاسخ:
:)
برای منم آخرین ورژن گنومه ولی اذیتی سر بوت‌شدن نداشته خوشبختانه!
پاسخ:
:)
یه Syy و Suu بزن شاید درست شدی! :))
پاسخ:
:)
منا باز شروع کردی به گیر دادن به زمین و زمان!
بهتره فک کنی چیکار کنم حالا! :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی