...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



یعنی به وضعیتی رسیدم

که به احمقانه ترین چیز ها هم حسودیم میشه!!!

یعنی اصن اینطوری میشه که

حس حسودی که بهم دست میده

یکم خودمو نگاه می کنم...

میگم ناموسن حسودی داره آخه اینم؟؟؟

ولی میکنم دیگه...

عجب وضع نابسامانیه!

منا مهدیزاده

نظرات  (۲)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۳ بنیامین دلشاد
مثلن به من حسودیت شد که یه حلزون دارم که توت فرنگی می خوره؟ :)) :-"

پاسخ:
=))))))))))))))))))))))))))
آره انقدر حسودیم شده...
آرزو میکنم حلزونت حساسیت بده به توت فرنگی!
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ بنیامین دلشاد
:( داده ... می خوره باد می شه عین بادکنک ...
ولی بازم می خوره :))
حلزون باحالیه :]

پاسخ:
:))))
ای بابا... چه حلزونه کولی :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی