...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


بشدت سینوسی شدم...

یهو پر انگیزه میشم...

پر انرژی میشم...

بعد یهو همش می پره...

زامبی وار این طرف و اونطرف میرم...

و فکر و خیالای احمقانه می کنم...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱)

بشدت سینوسی شدم...

یهو پر انگیزه میشم...

پر انرژی میشم...

بعد یهو همش می پره...

زامبی وار این طرف و اونطرف میرم...

و فکر و خیالای احمقانه می کنم...



حالا من می خوام ادیت کنم :))


به شدت سینوسی شدم...

یهو پر از انگیزه می‌شم...

پر انرژی می‌شم...

بعد یهو همه‌ش می‌پره...

زامبی‌وار این طرف و اون طرف می‌رم...

و فکر و خیال احمقانه می‎کنم...



:-" ضمن اینکه چقد پست می زنی؟ مگه نشنیدی که حکیمی گفته: "کم بزن، همیشه بزن"؟

پاسخ:
یادته گفتم خدارو شاکر باش که من ...؟ :))) خواستم بکن خیلی کار پسندیده ایه!! :))
موقغ امتحاناس دیگه... هزار تا فکر و خیال به سر آدم میزنه الا درس خوندن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی