...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a street lamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence...



منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۲ عرفان خانیکی
من به رسم همیشه اینجا رو چک می کنم!
از وقتی اینجا اینجوری شده این پست اولش همش همین عکسه و ایناس و من که هی چک می کردم فک می کردم این وبلاگ هم خوابید! :))
الان به صورت اتفاقی میخواستم برم تو یدونه از پیوند ها که اومدم پایین دیدم ای دل غافل!:دی
پاسخ:
:)))))
من معمولن پست اولام ثابتن دیگه :)))))
ای بابا :)))
ولی دلم برات تنگ شده... حس می کنم یه مدت زیادیه باهم حرف نزدیم...

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۲ عرفان خانیکی
اره!
ثابتن ولی نمیدونم چرا اصن این مدت حواسم نبود به این نکته کلیدی!
خیره ایشالا :دی
ایشالا توفیق باشه در یکی از این مجالس منطقی زیارت کنیم شما رو :)
پاسخ:
ایشالا! :دی
اتفاقن امروز شنیدم چند ماه دیگه یه سری آدم از illc دارن میان...
visser و اینام هستن تازه مثکه... :دی
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۶ عرفان خانیکی
جدی؟
کجا میان؟
کی؟
:دی
پاسخ:
دقیقشو اطلاع ندارم... فعلن غیر رسمی شنیدم... :)))
ولی مثل اینکه دانشگاه ما یه کنفرانس منطق طور می خواد بزاره واسه سخنرانی میان!
حالا خبر رسمیش در اومد بهت میگم :دی
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۲ عرفان خانیکی
خدا شما را رحمت کناد :)
دست شما مرسی
پاسخ:
مرسی :))))
خواهش میشه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی