...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

 

 

I am here...

And I'm looking at her...

And she is so beautiful...

 

 

 

 

 

// بعضی وقتا کم میاری... خسته میشی از چیزای بی معنی ای که خودتو توشون غرق کردی... نیاز داری که به خودت نگاه کنی... و نیاز داری که باور کنی که بیشتر از این موجود بی ارزش و بی فایده ای هستی که میبینی...

 

//سعی می کنم که بهش فکر نکنم... ولی صداش میپیچه تو گوشم هنوز... می گفت دیگه نمی خواد اون آدم باشه...

 

// یه سری وقتا هم هست که می بینی چقدر بی اراده ای... می بینی چقدر ضعیفی... میبینی که چقدر راحت تسلیم میشی... چطور می تونی به خودت اعتماد کنی بعدش؟

 

// تا وقتی موفق و سرحال باشی همه دوست دارن... ولی وقتی به یه همچین موجودی تبدیل میشی هیشکی نمی تونه بیشتر از یه حدی تحملت کنه... حتا کسایی که قراره بیشتر از همه دوست داشته باشن...

 

// می دونی... خیلی واضح بهم گفتی که نمی خوای باشی... ولی من ناباورانه منتظرم که بیای...

 

// گوشام درد گرفتند از بس شنیدند که Dream on... Dream on... Dream on...

منا مهدیزاده

نظرات  (۷)

۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۳ بنیامین دلشاد
فک کنم هنوز یک دیقه از زدن پست نگذشته و من اتفاقی دیدم! گفتم کامنتی بزارم ثبت بشه!
پاسخ:
خوب کردی :)
من از اونجایی که دیدم ممد نیومده و خب دوستمه گفتم به جای ممد یاد آوری کنم که تینکی ماله ممده!
آهنگ خوب بود...:)
خودتم خوب باش:)
پاسخ:
:)))))
اوهوم :)
خوبم :)
:{

پاسخ:
:))))
mohafezat kon az khodet 
az khande hat
didi daran azat migiranesh farar kon
hich kas o hich chizi arzesh esho nadare k khande hat bemiran

manam doost daram ino vaghean yad begiram
پاسخ:
:)
من همیشه سعی کردم خنده هامو حفظ کنم...
شاید اخیرن یکم کنترلمو از دست داده باشم... ولی دوباره به دستش میارم...
خیلی زود... :)
آیا به دنبال حفظ خنده های خود هستید؟
آیا اخیرن کنترل خود را از دست داده اید؟
آیا می خواهید دوباره به دست بیاریدش؟
پس تینکی خود را به ما بدهید.
سازمان حمایت از تینکی های تحت ستم!
پاسخ:
:)))))
dream on...dream on... dream on until your dream came come true :)
پاسخ:
:)
چرا came واقعا؟ :|
یه لیریکسم عین آدم نمینویسم  :))
پاسخ:
سخت نگیر :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی