...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


می خواستم بهش بگم که چقدر برام مهمه...

بهش بگم که چقدر دوستش دارم...

چقدر خوبه که هست...

چقدر بودنش توی زندگیم برام ارزش داره...

خودمو آماده کرده بودم...

حتا یه سری جملات هم از قبل تدارک دیده بودم...

ولی برنداشت...

دوباره خواستم...

ولی اون نخواست...

در نهایت...

بعد از شنیدن صداش قفل شدم...

تمام جملاتم از یادم رفت...

و نتونستم بگم...

حالا دارم اینارو مینویسم...

شاید بخونه...

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۱)

ای جاااانم :))) کوچولوی عاشق :دی :-جوووو
پاسخ:
:) :-*
.
پاسخ:
:)
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۶ بنیامین دلشاد
:)
پاسخ:
بنی...! سلام!
:)
حتا = حتی 

:D 

خوب اس میدادی بهش ! 
پاسخ:
حتا! :)

مسلمن به ذهن خودمم رسیده بود این :) اگه می دونستم چطوری بیانش کنم که توی وبلاگم نمی نوشتمش ! :)
۱۷ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۵ Amir.H Bolouk.A
بگو بهش
اگه بهم بگن فقط یه چیز بگو که دنیا اگه داشته باشه همه مشکلات حل میشه چیه،میگم...
هیچوقت حرفی نگفته باقی نمونه :)
پاسخ:
:)
۱۷ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۷ Amir.H Bolouk.A
چیه اضافس تو جمله
D:
اومدم دوباره به همه دوباره یادآوری کنم که طبق DIBS اون thinki عه بیچاره بعد از مرگ منا به من میرسه...
ینی منا بمیره thinki ماله منه؟ منا؟ منا؟ یه لحظه بیا کارت دارم :-سوت کی میای دانشکده؟ کارت دارم سوال درسی دارم :-سوت

پاسخ:
بله مال شماس :))))
فردا میام دانشگاه :دی
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۴ ! RaDio AcTiVe !
یه همچین حسی داشتم ؛ حس دوست داشتن پنهانی !
بهش گفتم ؛ به خودم گفتم بهش بگم بهتر از اینه که هیچوقت بهش نگم و خودمو سرزنش کنم !
گفتم ؛ میدونی چی شد ؟ الان دیگه حتی نمیزاره دوستش داشته باشم !

پاسخ:
دوست داشتن پنهانی نبود... نشون دادن خوشحالیم از وجودش توی زندگیم بود...

چطور میتونه نزاره دوستش داشته باشی؟ مگه دوست داشتن قابل جلوگیری عه؟
عزیزم .همون بهتر که بهش نگفتی. خیلیها لیاقت شنیدن این حرفها را ندارند . تا از لیاقتش مطمئن نشدی نگو .
پاسخ:
حرف خاصی نبودا... نمی دونم چرا اینطوری برداشت شد صرفن هدف تشکر و نشون دادن اهمیتش توی زندگیم بود :-؟
مرسی :) :-*
):)
پاسخ:
:)
زندگیمون پر شده از "ولی". 
پاسخ:
متاسفانه... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی