...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه




خیلی حرف های زیادی دارم واسه زدن...

حرف های پابلیکی نیستن که به هر کسی بتونم بگم...

"دوست" مورده نیازشو هم ندارم گویا...

دوست دارم که بنویسم... ولی اینجا هم جای پابلیکیه متاسفانه...


***


همش احساس دور بودن می کنم...

احساس روراست نبودن...

احساس میکنم مخفی می کنه یه چیزایی رو ازم...

و متنفرم از این حس... متنفرم...


***


توهم هم دارم...

توهمه رفتن...


***


یه حس قدیمی... دوباره برگشته...

تمایل به آزار...


***


فرار دارم می کنم از خودم...


***


دارن بر میگردن...

می خوام که برگردن آیا؟


***


Hurry up hurry up...

There's no more waiting...

We're still worth saving...


***


Do we ?


***


افکار پراکنده...

خیلی وقت بود که نذاشته بودمشون بیرون اینطوری...


***


I focused on the pain...

The only thing that's real...


***


نمی خام ادامه بدم بیشتر از این...

منا مهدیزاده

نظرات  (۵)

All things in life are temporary. If going well enjoy it, they will not last forever. If going wrong don't worry, they can't last long either.
Often when we lose hope and think this is the end, GOD smiles from above and says, "Relax, sweetheart, it's just a bend, not the end!
(یعنی مگه داریم نشه مثل آدم انگلیسی نظر داد!!!! بیان هم با این سیستمش!!!)

پاسخ:
:)
نا امید نبود پستم... :)
"the only thing that's real" عه مال چیز خاصیه؟
پاسخ:
Johnny Cash - Hurt :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ عرفان خانیکی
حضور خود را در جیمیل اعلام کنید
باتشکر
پاسخ:
هر وقت اومدم میکنم :دی
so when are you going to die?
پاسخ:
نمی دونم... هر موقعی ممکنه... :)
can i take your thinkpad when you die? ;;)

پاسخ:
شما با توجه به فناوری دیبز میتونی صاحب تینکپد من شی بعد مرگم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی