...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه


چند وقتی بود با یه سری از بچه های وبلاگی آشنا شده بودم که همشون مال جادوگران بودند. :دی منم که اصن خاک هری پاتر خورده...

خلاصه که انقدر یه دوران باهاشون پریدم و اینا که جوگیرم کردند رفتم جادوگران عضو شدم :))

دیشب ساعت ۵ بامداد یهو به سرم زد که برم ایفای نقش :)) رفتم داستان نوشتم و اینا الان رفتم دیدم تایید شده :دی

هیچی دیگه ... با کلی شوق و ذوق رفتیم که گروهبندی شیم. بعد سوالاش عملن ترجمه شده سوالای پاترمور بود! بعد منم جوابام همون جوابایی بود که تو پاترمور داده بودم :)) ولی تو پاترمور افتادم ریونکلا تو جادوگران افتادم.... هافلپاف!!!!!!!!

آقا خداییش قراضه ترین گروه هافلپاف نبود ؟ :)) اصن خود این کلاه گروه بندی توی یکی از شعراش می گفت گریفیندور شجاعارو بر میداشتَ، اسلیترین اصیلارو، ریونکلا باهوشارو، هافلپافم مهربون بود بقیشونو جم می کرد :))))

اصلن انگیزمو برای ایفای نقش از دست دادم... هافلپاف آخه ؟ :)))‌ بعد آدم از این میسوزه که عددم ۷ شد... ۶ میشد ریونکلا بودم :)))) هافلپاف ؟ واقعن؟زندگیه داریم ؟  والا به خدا...:)))

همین دیگه خواستم غر بزنم... :))) 


//Say Hello to Martin Miggs B-) :D

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۳)

جادوگران؟
هافلپاف؟
چی شده؟ :دی
توم خوشی واسه خودتا! :))
پاسخ:
آره بابا :))) واسه خودم خوش نباشم واسه کی باشم ؟ :)))‌والا !
آدم باید به این امر خو بگیرد که به کمترین ها خرسند باشد. هرچه کمتر بخواهی، با چیزهای کمتری خشنود می شوی و هر اندازه نیازهایت را کم کنی، امور زندگی ات بهتر خواهد شد.
پاسخ:
:)
والا من هری پاتر نخوندم هیچ نظری ندارم :))))
پاسخ:
جدییی؟!! چرااااا؟!
آره هافلپاف بیخودترین بودن
گریفندور که شاخ بود اسلیترین قوی بودن ریونکلا هم معمولا یه چندتا عضو موثر داشتن ولی هافلپاف هیچ خبری ازش نبود
ولی کلا نفهمیدم چی گفتی
پاسخ:
من ریونکلا رو دوست داشتم ولی :دی همیشه می خواستم ریونکلا باشم :دی
تو پاترمور خیلی جالبن این گروها!
گریفیندوریا خنگ و کله خرن ! یارو اولین بارشه بازی می کنه میاد چلنج میکنه امتیاز ۲ میگیره مثلن :)) بعد میزنی لهش میکنی ریمچ میده :)))
اسلیترینیا ولی خیییلی قوین ! پدرتو در میارن ! :دی
هافلپافیا خرکارن! :)) همشون ۱۰۰ تا بازی کردن و هی در حال تمرین و اینان :دی خیلی فانه خلاصه :دی
این بیان باید یه رپلای بذاره! یه پوکر فیس برای امیر.ح بلوک.آ!!!
نخوندم دیگه! هیچوقت علاقه ای نداشتم که بخونم! نمی دونم چرا علی رغم این همه تعریفی که میکردن ازش من به هیچ عنوان حتی وسوسه هم نشدم که بخرم و بخونم! با این حال سرزمین اشباح و نبرد شیاطین رو  خوندم! از دارن شان صرفاً جهت اطلاع!
پاسخ:
می دونی من سرزمین اشباح رو تا کتاب ۱۰ خوندم بعد یکی برا من تعریف کرد ادامشو... دیگه دلم نخواست که ادامه بدم :)))
ولی نبرد با شیاطین دوست دارم :دی
هری پاتر خوب است... :دی
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۶ آنوشا ناروئی
وااااای ^.^
خووووش اومــــدی به عامل اعتیاد ِ یه چمع ِ خفن و بزرگی! :دی عای ویش تو هم معتاد بشی به این خونه دوست داشتنی و نتونی بری و اینا.. :دی

منم مشکل دارم :| اصن نصف مشکلات ما با این مدیریت سر همینه! ببین سه سال پیش زمان مدیریت من و قبل ترش، هر کس میومد خودش انتخاب می کرد کودوم گروه بره! با اینکه همواره گریفندور ترکیده بود از شدت عضو تازه وارد و اینا و هافل کم عضو بود.. ولی بازم خوب بود!
ایده می دادن سر اینکه چه جوری اعضارو بفرستیم تالار های کم عضو تر و اینا..! ولی اواخر دوران مدیریت من یه چیز فاجعه ای اومد رو کار به نام کلاه گروه بندی! :|
و بعد شد سیستم هوشمند دیگه.. کسیم پشت کلاه نیست.. :|
و با وجود اینکه اهداف و منظور اکثریت سوالا تقریبا مشخص بودن، منم انداخ هافل! :|
فک کن! :|

ولی خب! هافل واقعا تالار خفنی داره! :دی یه مدت هافل بودم، واقعا و واقعا تالار خفنیه! مطمئن باش حال می کنی باهاشون! اگه خوشتم نیومد یه ماه دیگه پاشو بیا ریون! ^.^ پیش من و کلاغ ِ شمال و اون پسره مجال نویسه.. :دی

و در نـــهایت! بازم خوش اومــــدی ^______^

+هافلیا، سخت کوشن! :-" رولینگ در حقشون بدی کرده، ولی واقعا باحالن! :دی تالار خاصیه اصن.. بری می بینی :دی

+ حادوگران دوست می دارم همانا ^.^
پاسخ:
نه حالا اونقدم مشکل ندارم با هافلپافی بودن... :))) ولی خب من همیشه می خواستم ریونکلایی باشم ! :))

انقد راحت میشه گروه عوض کرد ؟ :)))‌ کلی داستان نوشته بودن که باید رضایتنامه بگیرین و فلان و اینا که :)))
اون پسره مجال نویسه ؟ :)) مهرانو میگی ؟ :)))))

بله بله... سخت کوشند ! :دی این برنامه کلاه گروه بندیو باید ببینم من یه بار :)))

بله بله... جادوگرانتون خوبه ;) من رفتم ایفا تازه ! (-B ولی نمی دونم الان دیگه چی کنم :)))))
دو جلد دیگه مونده بود همش....
نبرد با شیاطین رو دو بار خوندم!
پاسخ:
میدونم... ولی حوصله سر بر شده بود ۱۰ ش!
منم :دی
ولی هری پاتر رو هزاران بار خوندم :)))
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۱ سُر. واو. شین
یادش بخیر چه دورانی داشتیم تو موج وبلاگنویسی هری پاتری
پاسخ:
:دی
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۲ بنیامین دلشاد
یه لحظه فک کن هری پاتر نخوندی فیلمشم ندیدی کلن هیچی نمی دونی ازش یه دور دیگه پستو بخون ببین چه حسی بت دست می ده :))
پاسخ:
=)))))
you all wizards you all masters you all folks
whoever you are
I'm your lord
I'm the Lord
You cannot hide. I see you. There is no life in the void. Only death.
you all are mortals
but i'm the one
i'm the immortal
and your era will become to an end soon. . .

پاسخ:
ِِِWe are many... You are one... :P
البته ماله ermac عه این :-" ولی کاربرد داشت اینجا :)))
And all your fault is that you think Sauron is one ...
پاسخ:
: )
حال نداشتم کامنتا رو بخونم جدا:| ولی اینکه ولکام و این قضایا، به خونه مون خوش اومدی^_^
امیدوارم زودِ زود تو هم معتادش شی و خونت بشه و نتونی دل بکنی ازش^_^
این از این..

منم انداخت هافل:|
منو:|
با کلی سابقه ریونیت و عشق به ریون و اینا:|
روونا ریونکلای اعظمو:|
جدن من تنها چیزی که ندارم سخت کوشی و ایناس فک کنم:دی

در کل اینکه بیا یه مدت فعالیت کن، ماه دیگه بیا بغل خودمون بیشین^_^ کنار شومینه و اینا^_^
و خب هافل اونقدرا غیر قابل تحمل نیس:-"
قبول دارم هیچ جا ریون نمیشه ولی خب:-" یه ماه تحمل کن:-"

عاخرشم اینکه بوقیدن با این گروه بندی هوشمند:| اینقدر دلم میخواد این پستتو لینک کنم بگم از زبان یک تازه وارد بشنوید:|

عاخر عاخرشم اینکه زودتر بیا و معتاد شو جانم^_^

پاسخ:
سلام سلام...
بهله... مرسی و این حرفا...
سخته... :-" من هی می خوام بیام نمیشه... امشب میام :-" قول میدم قول میدم...

۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۴ کلاغ شمال
اسمت چی هس تو جادو حالا؟ :دی

من قبلنا مایکل کرنر بودم، بگی همه می گن عَه عَه و اینا :دی الان هم ادی کارمایکلم که خب هنو پستی نزدم :دی


+درگیر جادوگران نشو. خیلی دوستانه می گم. تو حاشیه باش و تا حد ممکن لذت ببر. قاطی نشو هیچوقت.
پاسخ:
من مارتین میگز هستم...
درگیر کجا بود بابا... اصن وقت نمیشه بازش کنم :دی
یه شب یهو هوس کردم برم ... بعد دیگه نرفتم هنوز :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی