...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



دیروز در طی سفرمون رفتیم بندر گناوه ...

اولش همش آشغال فروشی بود ... !

اما آخرش یه سری مغازه درست و حسابی پیدا کردیم و کلی خرید کردیم...

مهدی هم بعد این همه مدت به xbox اش رسید ... !

تو راه برگشت انقدر ذوق داشت ... حاضر نبود xbox ش رو تو صندوق بزاره ... می گفت باشه اینجا بغلش می کنم :))


خیلی وقته که خونمون به یه یخچال نو نیاز داره ...

می تونستیم تو بندر گناوه یخچال بخریم ... اگه من و مهدی انقدر چیز میز نمی خریدیم ...

اینو توی راه برگشت بهش رسیدیم ...

بابام برگشت گفت : مهم نیست ... خنده بچه ها به یخچال میارزه ...


***


امروز ۶ صبح بیدار شدم ... خیلی حالم بد بود ...

رفتم دستشویی و هرچی روز قبلش خورده بودم بالا آوردم ...

برگشتم تو اتاق ... مامانم بیدار شده بود ...

گفت حالت بهم خورد ؟!

گفتم آره ؟!

گفت خوبه سبک شدی ... بیا استراحت کن دوباره ...

منم خوابیدم ...

۱۲ ظهر بیدار شدم ...

دیدم اتاق خالیه ...

همه جا ساکت بود ...

فکر کردم که خانواده بدون من رفتن بیرون ... و خوشحال شدم از اینکه منو بیدار نکردن و گذاشتن استراحت کنم ...

رفتم توی اتاق بغلی ...

دیدم مامانم نشسته ...

گفت گلم بیدار شدی ؟! حالت بهتره ؟!

گفتم اوهوم

گفت برنامه رو عوض کردیم ... بابا و مهدی رو هم فرستادم بیرون که ساکت باشه خونه راحت بخوابی ... به جای صبح، بعد از ظهر می ریم بیرون ...


***


همیشه می دونستم که مامان بابای خوبی دارم ... خیلی از مامان باباها رو دیده بودم که خودشون رو به بچه هاشون ترجیح میدن ... نه اینکه مامان باباهای بدی باشند ... ولی خب مثل مامان بابای من نبودن ...
هیچوقت یادم نمیاد که به چیزی نیاز داشته بوده باشم که از قبل برام فراهم نبوده ...

ولی باز هم فکر نمی کردم که انقدر خوب باشن ... :]

لازمه که هر از چند گاهی به خودم یادآوری کنم تا شاید منم بتونم بچه بهتری باشم ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۱۱)

ئه تغییرات وبلاگت مبارک :دی

مامان باباها بهترینن 8->
ما خیلی گاویم که گاهی اذیتشون میکنیم.
منم امشب متاثر بودم از خوبی جفتشون با پستت هم فازی کردم :دی
پاسخ:
مرسی مرسی ... !

اوره خیلی گاویم :)))
ای بابا ... :]
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۱۹ بنیامین دلشاد
گاو :D
پاسخ:
:)))
میگم این اکس باکستون ریجن چنده و چند گرفتین؟!
پاسخ:
تو چرا هی بی نشتاین شدی ؟!

والا من ازین اطلاعات ندارم :))) من فقط بلدم برم  mortal kombat الکی دکمه ها رو فشار بدم خودش رمز شه بعد ببرم :))))
برای اطلاعات بیشتر باید با داداشم صحبت کنی :)))
سلام سایت شاداب و سرحالی داری

خوشحال میشم به سایت من مراجعه کنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم

در صورت موافق بودن به سایت ما مراجعه کنید و برای تبادل لینک اعلام آمادگی کنید

www.dam-dash.blog.ir

پاسخ:
بچه ها من سایتم خیلی شاداب و سرحاله :)))))))))
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۲ آنوشا ناروئی
بندر گناوه دوست دارم ^_^
مامان بابا ها خیلی خوبن.. کاش قدرشونو بیشتر می دونستیم.. :)

+ من عاشق این کامنت پایینیم :))
سایت شاداب و سرحال؟! کیدینگ می؟!:دی
وبلاگه اینجا داداش :دی
پاسخ:
اوهوم ... کاش ... !

:))) شاداب و سرحاله دیگه ... صب زود پا میشه ورزش می کنه ! :))))
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۳ آنوشا ناروئی
لازم به ذکره که منظور کامنت بالایی بود :-"
پاسخ:
:)) پیش میاد ! :دی
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۳ بنیامین دلشاد
می شه بلاگی که من میام شاداب و سرحال نباشه؟ O_o
ایشون تلاش های منو پاک کرده :-"
ولی نمونه کوچیکی ازش رو در پست ثابت می تونید ببینید!
پاسخ:
بهله بهله ... !
دانشجویی متفاوت هستی شما بهرحال ! :پی
قدرشونو بودن :| :)
پاسخ:
چشم ! : )
سلام و درود

Marital-infidelity

20 مورد از اشتباهات زناشویی همراه با توضیحات در این مطلب آمده است.


برگرفته شده از essa.ir
پاسخ:
:| :| :|
اقا رضا اینجا همه مجردند!!!!!!!!!!!!!
:دی

پاسخ:
D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی