...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

وبلاگ در دست تعمیر است !!!! :دی

منا مهدیزاده

نظرات  (۸)

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۰ محمد محمدیان
به سلامتی
پاسخ:
:دی
سلام !
توم که هی اینجا رو بکوب و بساز.. D:
پاسخ:
سال داره نو میشه ... وبلاگ هم نو بشه ... ! بده مگه ؟!
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۴ بنیامین دلشاد
پایداری ینی من :{
پاسخ:
بهله بهله ... !
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۵ وحیدنشتاین
انقدر هواداران پرشورتو منتظر نگذار!
پاسخ:
:)))))))
چشم !!!
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۰ محمد محزون
اااا! :-" من با وید موافقم :)) البته دقت می کنم با بنی و کیانا هم موافقم :)))
:-"
پاسخ:
توئم که با همه موافقی ... !‌ :))
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۵ گیتی امیدوار
بابا گناه داره آقا جان یکم ملایم تر برخورد کنید.... یه زمین رو هم توش هر یه سال یه بار ساخت و ساز کنی میاد پایین به خدا....
پاسخ:
وبلاگ خودمه عاقا ... ! باید خودمو satisfy کنه حداقل خب ! :دی
خانوم تولدی ! ;;)
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۴ گیتی امیدوار
باشه قانع شدم .... ;;)
نذار جیغ بزنم سرت ها ..... از دستم فرار کردی بعدشم نشد .... الان پتانسیلش رو دارم ها .... :-"
پاسخ:
عاقا من فرار نکردم ... ! رفتم برگشتم شما رفته بودید !!! منم رفتم خونمون !!! :دی
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۷ سیدمهدی حامدموسویان
شیرینی من هم فراموش نشه:-"
پاسخ:
دوباره ؟! O_o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی