...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



کلن من توی هوای سرد اینطوری میشم ...
نمی دونم چی می شه دقیقن ...
صرفن یهو یه سرمایی نفوذ می کنه تو وجودم
بعد ناخودآگاه شروع می کنم به لرزیدن ...
دندونام تلق تلق بهم می خوره ...

تا حالا نتونسته بودم راهی پیدا کنم که قطعش کنم ...
همیشه انقد صبر می کردم تا خودش خوب شه ...

امروز ولی پیدا کردم راهشو ...

تو ...
لبخند قشنگت ...
چشمای مهربونت ...
صدای دوست داشتنیت که بهم میگه نلرز ...

بعد همه اینا ... مگه من می تونم بازم بلرزم ؟!

// خیلی خوبی ... خیلی خیلی خیــــلی !!!

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۷ وحیدنشتاین!
ساملکم به همگی!
مخلص تی.ای!!!
هیچ حرفی برا گفتن ندارم فقط دیدم کسی کامنت نذاشته گفتم بیام چراغ اولو روشن کنم اصطلاحا!
شاعر برجسته ی عرب زبان جناب محمد بن محمود آل حمدان (که شخصا آثارشو به طور وسواس گونه ای دوست دارم) میگه:
"عجب!"
باتشکر از همگی :دی
پاسخ:
سلآم... !
قربون شما ! :دی
:)))))))
:دی
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۳ محمد محزون
wade!
I'm calling you out!
wade!
اصلن ادبیات این وید(wade) خیلی خوبه !
اصن این کامنتو خوندم نیم ساعت خندیدم :)))

خدا خیرت بده وید :))

پاسخ:
بهله ... !
:))))
خدا خیرش بده جدی :)))
منم کلی خندیدم :)))

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۸ بنیامین دلشاد
فک کنم بازدید اینجا از گروپ کدفورسز بچه ها بیشتر باشه :D
پاسخ:
:)))))))))))
والا !
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۴ وحیدنشتاین!
من ک Homepage مه اصن! :-"
ولی واقعا اون "وحید" پست قبلی من بودم؟!؟ ینی من انقدر محبوبم؟!
اگه میدونسم از دیدنم انقد خوشال میشین زودتر میومدم خب :دی
پاسخ:
=))))))))))))
=))))))))))))))))))))
همچنان هم =)))))))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی