...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

- هی ... اون شبیه وحید نیست ؟!

+ کدوم وحید ؟!

- وحید سایه روشن دیگه ...

+ عهههه... آره چقد شبیه عه ...

- خودشه عاقا ...

+ آره خودشه ...

- خیلی شبیشه عاخه ...

+ اوهوم کپ خودشه ...


آخرش موقع رفتن، رفتم جلو ...

- شما وحید نیستی ؟!

+ چرا خودمم ...

- سیاه سفید بودین ... ؟!

+ سایه روشن ؟! عاها ... عه ... شماهایین ... !!! اینجا چیکار می کنین !؟! بقیتون کوشن ؟!

و...


خوشم میاد از اینکه وقتی می رم کافه waiter دوستمون باشه ...

خیلی حسه خوبی داشتم که وحیدو پیدا کردیم ...

خواستم ابراز کنم ... :دی

منا مهدیزاده

نظرات  (۴)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۶ نیلوفر فروتن

وبلاگ ما بعد از چندی بروز شد.

چیز هایی که شاید تا به حال نخوانده باشید+ دو عکس متفاوت و باور نکردنی

به ما سری بزنید.

پاسخ:
: )

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۵ بنیامین دلشاد
beri il kafe erfan ham mibini :D
پاسخ:
عرفان رو علاقه ای ندارم ببینم :پی
بعدم که رفته گراف... :دی
سلام
با اینکه دقیق متوجه نشدم چی شد ، یعنی داستان بود یا خاطره...
ولی من هم برای شما خوشحالم که وحید رو پیدا کردید
پاسخ:
D:
سلام ...
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۲ وحیدنشتاین!
وحید؟! من؟!!
ینی بالاخره محبوب شدم؟؟؟!؟
پاسخ:
به ... ! چی فکر کردی پس ؟! :پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی