...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



می دونی ... گاهی وقتا آدم ها عوض می شن ...

نه اینکه کاملن عوض شن ها ...

ولی یه سری اخلاقیاتشون عوض می شه ...


هوممم ...

می دونی ... من همیشه تو زندگیم می خواستم مستقل باشم ...

کارامو خودم انجام بدم ... وابسته به کسی نباشم ...

کلن همیشه سعی می کردم قوی باشم ...

به خودم تکیه کنم همیشه و ...

ولی ...

نمی دونم چرا به تو که می رسم ...

دلم می خواد ضعیف باشم ...

 وابسته باشم ...

هوممم نمی دونم ... یه حسه صرفن ...




// چقدر دختر شدم جدیدن ها ... ! 


منا مهدیزاده

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۱ سیدمهدی حامدموسویان
جدیدن ها؟! :)
پاسخ:
هوممم ...
منظورم girly girl عه یه جورایی ... : )
سلام ...
اثرات نشست با منه احتمالن که دختر شدی :)))
البته منم از اولش انقد دختر نبودم! دختر تر شدم جدیدنا! :D
پاسخ:
:))
خاصیت حامد هاست شاید ... ! :دی :))
kheili khub bud ! ^_^

پاسخ:
:] مرسی ...
سلام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی