...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه




یه ماه و خورده ایه که دانشگاه شروع شده ...

و پست های وبلاگم هی داره کم و کم تر میشه ...

می تونم بگم که به خاطر درس و مشغله و ایناست ...

ولی نیست ... !

راستش که من معمولن وقتایی نوشتنم میاد که یه احساسات خیلی شدیدی داشته باشم ...

خوب و بدش مهم نیست ... صرفن شدته احساسه مهمه ... !

بعد خب یه مدته طولانیه که تو یه حالت استانداردی به سر می برم ... !

فکر کنم به خاطر "تو" باشه ...

همین که هستی کلی همه چیز رو عوض کرده ...

انگار که تعادل رو به زندگیم برگردوندی ...

انقدر زیاد هوامو داری که نمی زاری هیچوقت احساساتم از یه حدی شدید تر شه ...

سریع منو به حالت استاندارد بر می گردونی ...

و من یه مدت زیادیه که : ) ام ... !

یه لبخنده بزرگ صورتمو گرفته که به این راحتیا برداشته نمی شه ...


منا مهدیزاده

نظرات  (۱۳)

تعادل تنها چیزی است که زیاده روی در ان بد نیست
پاسخ:
: )
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۰ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
مرسی !
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۲ گیتی امیدوار
این لبخند خیلی خوبنا.... 8->....
ایشالا همیشه اینطوری.... 8->...

دلم هم تنگ شده پاشو بیا مد یا حداقل اسکیت یا مثلا دانشگاه :-"....
پاسخ:
هاووو ... :]
مرسی مرسی ... شما نیز هم ... !
منم تنگ شده ... وقت نمی شه آخه ... !
شمام وقتی میای دانشگاه من نیستم خب ... !
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۲ گیتی امیدوار
تصحیح می کنم لبخندت بود گوشیم عوضش کرد....
پاسخ:
:)) :دی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۳ گیتی امیدوار
:)) لبخندا :-"
پاسخ:
=))
; )
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۰ مهشید حدادی
خوش‌حالم اصن برات...
خیلی..:)...
پاسخ:
عهههه ... !
سلام خاله ... ! 3> 3>
مرسی ... ! : )
همیشه شاد باشید
پاسخ:
مرسی ... ! : )
الان ینی اگه یکی پست های بیشتر بخواد باید اون "تو" هه رو حذفش کنه؟!
:دی
پاسخ:
=)))
می تونی بکشیش !
بعد من دچاره ناراحتیه شدید میشم ...
میام هی پست می زارم ! :)))
به قول شاعر:
انقدر هوامو داری که اصن اکسیژن احتیاج نیست!‌ :-" :D
پاسخ:
چه خوب می فرمایند شاعر ! :دی
سلام ! :دی
ینی دچار خوشحالی شدید نمی شی؟!
پاسخ:
خوشحالیه شدید ؟!
نمیشه که ... میشه مگه ... ؟!
هی
چه خووووووب /D:\
خوشحالم که خوشحالی.. D:
پاسخ:
سلـــام ... !
مرسی .... !
البته بی شما که به ما خوش نمی گذره ...
یعنی یه بار اومدی ببینمت در رفتیا ... !
ترسناک بودم از نزدیک ؟! :))
والا منم بخواطر کنکور کمتر سر میزنم به وبلاگم:(
اگه تا حالا نیمدم شرمنده:(
پاسخ:
نه قربانت ... !
کنکور خیلی مهمه عاقا ... !
نیا کلن !
بعدش وقت زیاده ! : )
پس منتفیه!
"تو" باشه واسه همه بهتره :)
پاسخ:
:دی
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی