...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه

حرف خاصی ندارم...

صرفن بهم فشار اومذ ...

من میخاستم ۴۰ تایه اول شم خب ... !

من می خام حضوری برم ...

منو راه بدین ... !

همشم به خاطر پنالتی های سوال ۱ بود دیگه ... باگه خودتون بود !

منو راه بدین ! :)))


بعدن نوشت : یسسسسسسسسسس ! یه مشت چیتر پیدا شدن .... ! منو راه دادن ! /:دی\ :)))

منا مهدیزاده

نظرات  (۹)

 و منو !!!!! :| :دی
پاسخ:
منو راه دادن :)))
یه چک کن شاید تورو هم دادن ... ! یه سری چیتر پیدا شدن !
Did you just removed my comment?
پاسخ:
Which comment ?!
ما که نفهمیدیم چی شد ولی به به چه وبلاگ قشنگی داری! :))
پاسخ:
مسابقات برنامه نویسی بیان بود... قبلن راجبش گفته بودم !
بعد ۴۰ ایرانی اول می تونسن برن مرحله حضوری ... منم خیلی دلم می خواست برم حضوری ! :))
بعد ۴۳ شدم اولش... نتونستم برم ... ! یهو مثکه درومد تقلب کردن یه سری ...  ۳۷ اینا شدم ... می تونم برم ! /:دی\
مرسی ! :)))
من که می‌گم نرید حضوری! خیلی شیک می‌تونیم حضوریشو تحریم کنیم و ثابت کنیم که خود ایرانی‌ها هم از یه محصول آشغال حمایت نمی‌کنند.
پاسخ:
بیان یه شرکت قویه ...
من بیان رو حمایت می کنم...
کارکنان بیان هم آدم های قوی و زحمت کشین ...
این مشکلاتی که پیش اومد واسه کانتست ها هم دلیل داشتن خب ...
درست می شه حالا ... سومین تجربشونه ... ! من پارسال شرکت نکردم ولی دوره اولشونو که شرکت کردم رو هم راضی بودم ...

قبول دارم که شرکت قوی هستش و سرویس‌های بلاگ و بیان‌باکس جدی خوبن.
دور اول مسابقات هم خیلی خوش گذشت.
ولی خب بعدش دیگه روند نزولی بود! از حضوری دوره دوم که قرار بود صبح برگزار بشه با چندین ساعت تاخیر ظهر برگزار شد. تا این راند آزمایشی‌اش که ما بیشتر از دیباگ کد داشتیم سایت رو دیباگ می‌کردیم!
و این که کلی گفتن که این راند آزمایشی هدفش همین بوده که باگ‌های پلتفورم دربیاد و در نهایت این راند هم مملو از مشکل بود.
قطعاً این مشکلات دلیل داشتن و دلیلش هم تست نکردن کافی سایت و شاید این طرز فکر که بیایم همه چی رو از اول بنویسیم بوده.
من که وقتی سر کانتست دیدم Aام رانگ شد و فهمیدم جاج غلطه دیگه ادامه ندادم. قرار نیست که اینها هر چی به ما دادن ما قبول کنیم و بگیم چشم...
پاسخ:
منکه کد A ام باگ داشت الکی acc شد ! :)) بعده یک ساعت WA خوردم رفتم درستش کردم ! :دی
بعد اینکه مشکلی که پیش اومد به خاطر این بود که یهو ساعتای آخر گفتن این سواله کانتست سخته و عوضش کنین بعد خب این تغییرات یهویی مسلمن مشکل بوجود میاره ... !
یعنی مشکل بیشتر از مدیریت عه تا بچه های بیان ...
حتا مشکلی که دفعه قبلشم پیش اومد به همین دلایل بود ...
واسه همین به نظرم باید حمایت کرد تا تحریم ...
نمی شه هم انتظار داشت که همین دفعه سوم کانتست ها بی اشکال و خوب برگزار شه که ...
باید چند بار ازین گند ها پیش بیاد که بتونن سیستم رو قوی تر کنن و بهتر شن ...
همین که بیان حاضر شده همچین ریسکی رو قبول کنه و تلاش کنه تو این زمینه خیلیه ... !
به نظرم این کار یعنی حمایت از سوء مدیریت های بیان. طراح سوال کلی زحمت کشیده سوال خفن طراحی کرده تو جاهای دیگه مثل TC یا CF کانتست نداده گذاشته برا بیان بعد بیان میاد یه کاری می‌کنه که ملت اینقدر درگیر مشکلات جاج می‌شن اصلاً نمی‌رسن سوال سختو بخونن، سوال رسماً هدر می‌ره و خب این کلی می‌خوره تو ذقّ طراح بیچاره.
اگه می‌خوان گند بزنن حداقل گند داخلی بزنن نه بین‌المللی!!!
پاسخ:
باو خب این مشکلات توی یه همچین مسابقات جدی ای پیش میاد ...
اگه تعداد شرکت کننده ها کم باشه یا آیپی ها همه ایرانی باشه و اینا دیگه مشکلاتی مثله پایین اومدن سرور و اینا پیش نمیاد که بخان حلش کنن ... !
خب من دیگه خسته شدم و نتونستم قانعت کنم :) تو هم دلایل خودت رو داری برای شرکت...
امیدوارم مسابقات حضوری خوش بگذره بهت.
موفق باشی
پاسخ:
آره... دلایل دارم جدی ... مهم هاشو نمی شه اینجا گفت ... : )
مرسی ... مرسی ...
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۲ محمد محزون
YESSS!
Hooray for Mona :))))
تبریک زیاد و امیدوارم فاینال هم عالی باشی :‌ )‌
پاسخ:
مرسی ... :))
اونو که شک دارم ... =)) شما یه نگاه به کسایی که شرکت می کنن بنداز آخه ... !
هدف رسیدن به حضوری بود فقط که حاصل شد! :))
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۸ دنیای شیشه ای
سلام.رنگ آبی وبتون آرامش بخشه.به ما هم سری بزنید.
پاسخ:
: )
سلام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی