...یه شب ماه میاد

We found love in a hopeless place.

پیام های کوتاه



عاقا ...

دیگه هرکی که ندونه ... شما که باید بدونی ...

من خیلی آدم خوشجال و اکی ای ام ...

از هیچی هم ناراحت نمیشم ...

ولی وقتی یه نفر از یه حدی بیشتر بهم نزدیک می شه ،‌ توقعم ازش میره بالا ... !

در نتیجه لوس می شم ...

و خیلی هم زود بهم بر می خوره ...

اگه هنوز شعور اینو پیدا نکردی که با من چطوری برخورد کنی که ناراحت نشم ،‌ پس بهتره خودتو دوسته من حساب نکنی ... !

منا مهدیزاده

نظرات  (۱۲)

خشن... :-s
نزن حالا... D:
پاسخ:
به ... کیانا خانوم ...
چه عجب ... !
یادی هم از ما کردی ...
نی لند بودی بیشتر خبر می گرفتی تا الان که تهرانی ... !
نمی زنم ... ! عصبی بودم صب !‌ باید خالی می کردم !‌ :))
خیلی جالبه
اینو از یکی دیگه هم شنیده بودم
شبیه همین:))
پاسخ:
هوممم... !
شما ؟!‌:دی
به ژنیک

تو شاززز هم که اول پست میذاشتی
اینجا هم که هیشکی پست نذاشته بود الان که من برای بار اول پست گذاشتم
یه دقه زود تر پست گذاشتی!
این انصافه اخه؟! :)
پاسخ:
پست ؟!
نظر منظورته ؟! :دی
شما کیستی ... ؟! :دی

بعدن نوشت : به ! سلام علیکم ... ! :دی
:)))
منااااا!!!
تخصیر توه دیگه...! تو خبر نمیگیری اول! :دی
من هدیه تولدتم گرفتم منتظرم یه روز وخت شه بیام بهت بدم نمونه رو دستم شرش :)) :*
پاسخ:
=))
من خبر نمی گیرم ؟!
من هی پی ام می دم شما آدم حساب نمی کنی مارو ... :پی
بیا دیگه ... من شنبه تا سه شنبه ۸ صب تا ۶ بعد از ظهر دانشگاهم !
چهارشنبه و پنجشنبمم تقریبن خالیه ... ! میتونی برنامه بچینی ! :دی
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ مَردی به رنگ زمستان
سلام

حق دارید ! بالاخره دوستی از یه حدی که بالا رفت یه سری توقعات رو ایجاد می کنه که باید طرف مقابل شعور اسخ درست و منطقی به اون ها رو داشته باشه ...
:)
پاسخ:
سلام ... !
یک کم خشن نوشتم ... ولی آره خب ... : )
یعنی خیلی خشن بود خداییش.
پاسخ:
آدم است دیگر ...
: )
الان ینی مشخص شد من کیم؟!
پاسخ:
بلی ... ! :دی
هرچند من یه بار دیدمت ...
اونم در این حد بود که پرسیدم عه این فلانیه ؟!
گفتن بله ! :))
(از تو عکسه وبلاگه آقای گوهرشادی شناساییت کردم :)))
!
مگه من اون جا عکس دارم؟!!!
پاسخ:
تو یه مطلبی بود که بعدن رمز دار شد ! :دی
من رمز رو میخوام
اون رمز جدیده رو....
من اون پست رو میخوام
بالاخره عکسم تو بلاگ امیر اومد
:))
پاسخ:
عاقا ندارم منم رمزه جدیدو ... ! منم همونو داشتم !
نگفتم داری که
صرفا گفتم میخوام رمز جدیده رو :دی
ولی مثه اینکه رمز جدیده رو میتونی گیر بیاری:دی
:)
پاسخ:
می تونم واقعن ؟!‌
انقد توانایی دارم خودم خبر ندارم ینی ؟!‌ :))
اره دیگه 
به نظر میاد یکی از راه های گیر اوردن رمز در دستان توست :)
پاسخ:
=)))
یه راه جدید پیدا کردم که در دستان خودم بود:))
بالاخره پست رو خوندم
:دی
پاسخ:
عه ؟! خدا رو شکر ... !
تبریک می گم ! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی